تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819091879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۳ درصد از بار آموزشی در کرمانشاه به عهده دانشگاه آزاد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۳۳ درصد از بار علمی و آموزشی در کرمانشاه به عهده دانشگاه آزاد اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرمانشاه ، نوذر قنبری در همایش ملی مشاوره، پیشگیری، رشد و درمان که امروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از سال 67 شروع به کار کرده و در مجموع 34 هزار دانشجو در گرایشهای مختلف و مقاطع مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه عنوان کرد: دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در 32 رشته در گرایش های مقطع ارشد و دکترا و سه رشته پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط مشغول به تحصیل هستند. 
وی با اشاره به وجود 400 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در کشور عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از نهادهایی است که بعد از انقلاب اسلامی در توزیع توسعه و علم در مناطق مختلف به ویژه در مناطق محروم نقش مهمی را به عهده داشته است.
قنبری با اشاره به اهمیت سواد روانشناختی و مشاوره در جامعه، گفت: با توجه به مسائلی مانند تهاجم فرهنگی و رشد روز افزون دنیای مجازی که سبب کاهش تعاملات بین فردی شده است وجود مباحث و سواد روانشناختی حائز اهمیت ویژه ای است.
رئیس دانشگاه آزاد ...
[ مشاهده متن کامل خبر ۳۳ درصد از بار آموزشی در کرمانشاه به عهده دانشگاه آزاد است در خبرگزاری تسنیم ]
۳۳ درصد از بار آموزشی در کرمانشاه به عهده دانشگاه آزاد است






پنجشنبه ، ۲۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن