تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819856857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم تیم جوانان از لیگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: 5 بازیکن و 904 دقیقه!
سهم تیم جوانان از لیگ برتر




تیم جوانان که برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی آماده می‌شود، در تعطیلات نوروز اردویی 8 روزه را در تهران برگزار خواهد کرد.





ایران ورزشی: تیم جوانان که برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی آماده می‌شود، در تعطیلات نوروز اردویی 8 روزه را در تهران برگزار خواهد کرد. امیرحسین پیروانی، سرمربی جوانان نیز به این منظور 26 بازیکن را به اردو فراخوانده تا آنها را زیر نظر داشته باشد. در بین این بازیکنان، نام‌های آشنایی به چشم می‌خورد. امید نورافکن که در 18 سالگی به پیراهن استقلال رسیده و در ترکیب این تیم بازی می‌کند. نورافکن در استقلال، میثم مجیدی را نیمکت نشین کرده. بازیکنی که در آخرین اردوی تیم ملی نیز توسط کی‌روش دعوت شد اما حالا باید بیرون بنشیند و نظاره‌گر عملکرد بازیکن جوانی به نام نورافکن باشد. بازیکنی که کاپیتان اول تیم جوانان نیز محسوب می‌شود. نورافکن این فصل 5 بازی انجام داده و 261 دقیقه در زمین حاضر بوده.

محمد سلطانی مهر از سایپا دیگر چهره لیگ برتری تیم جوانان است. بازیکنی که تنها 17 سال دارد و متولد سال 1377 است. سلطانی مهر را مجید جلالی در چند بازی سایپا به زمین فرستاده و البته نتیجه‌اش را هم دیده. به خصوص مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی که وقتی سلطانی مهر وارد زمین شد کفه ترازو را به سمت سایپا سنگین کرد و در نهایت این تیم توانست گل تساوی را وارد دروازه پرسپولیس کند. سلطانی مهر که عنوان جوانترین بازیکن لیگ پانزدهم را به خود اختصاص داده، هافبک خلاقی است که تا همین فصل قبل در رده نوجوانان برای سایپا بازی می‌کرد. سلطانی مهر در سه بازی اخیر سایپا 30 دقیقه در زمین حضور داشته و کم کم خود را به ترکیب این تیم مدعی تحمیل کرده.

رضا شکاری در ذوب‌آهن به یک تعویض تکراری بدل شده. او که یک هافبک نفوذی توانمند است در 10 بازی از گل محمدی مجوز حضور در زمین را گرفته و روی هم 101 دقیقه به میدان رفته. شکاری البته می‌تواند بیشتر از اینها در ذوب بازی کند. او هم پست مهدی رجب زاده است و به همین دلیل کمتر یا بهتر بگوییم هرگز نتوانسته در ترکیب اصلی جا بگیرد و جزو 11 بازیکن فیکس ذوب‌آهن باشد.

علی شجاعی در سایپا یک بازی انجام داده و 21 دقیقه در زمین حضور داشته. آن هم مقابل تراکتورسازی، یکی از تیم‌های مدعی و پرطرفدار لیگ برتر. شجاعی که یک دفاع چپ آینده دار است در سایپا با ابراهیم شکوری هم پست است. اگر شکوری به هر دلیلی در زمین نباشد نوبت به شجاعی می‌رسد. بازیکنی 19 ساله که از وقتی در تیم جوانان بازی کرده، با نگاه ویژه مجید جلالی روبه‌رو شده.

حسین ساکی رکورددار بازی در لیگ برتر است. البته در جمع بازیکنان تیم جوانان. ساکی برای استقلال اهواز بازی می‌کند. او این فصل 9 بار در ترکیب استقلال اهواز به میدان رفته و 491 دقیقه در زمین حضور داشته. ساکی که از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران است با حضور در تیم جوانان بیشتر در چشم خواهد بود و از این مسیر می‌تواند به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

این بازیکنان در حالی برای تیم‌های لیگ برتری خود بازی می‌کنند که پیش از آغاز بازی‌های تیم جوانان در دور مقدماتی، هرگز مورد توجه قرار نمی‌گرفتند. آنها وقتی بیشتر دیده شدند که امیرحسین پیروانی از وجودشان در ترکیب تیم جوانان استفاده کرد. این بازیکنان پس از بازی در تیم جوانان و بازگشت به باشگاه‌های خود، بیشتر از قبل در ترکیب حاضر شدند و مورد استفاده قرار گرفتند. شاید اگر تیم جوانان نبود، آنها کمتر مورد توجه قرار می‌گرفتند. توجهی که باید مدیون تیم جوانان و سرمربی اش، یعنی امیرحسین پیروانی باشند.

امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم فوتبال جوانان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی این تیم را اعلام کرد. اسامی بازیکنان تیم جوانان به شرح زیر است:

علی طاهران، مهدی محمدیان و نیما مختاری از آذربایجان شرقی، مجتبی نجاریان و حسین ساکی از خوزستان، محمد سلطانی‌مهر، داود سپهر مهری، علی شجاعی، رضا جعفری، شهاب عادلی، محمدمهدی مهدیخانی، سینا خادم‌پور، محمد آقاجانپور، محمدعلی صفیا، امید نورافکن و محمد غلامرضا از تهران، محمدرضا کاوه از خراسان رضوی، امیرحسین امیرطاهری و علیرضا آرتا از کرمان، محمدامین بهرامی، رضا شکاری، نیما طاهری و رضا دهقانی از اصفهان، سیدابوالفضل رزاق‌پور از مازندران، نیما میرزازاد از گیلان، نیما داغستانی از قم، ابوالفضل محمدحسنی از بوشهر

این بازیکنان باید از 2 تا 10 فروردین ماه 1395 در کمپ تیم‌های ملی حضور داشته و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری ‌کنند. در این اردو، تیم جوانان با تیم زیر 21 سال سنگاپور دو بازی دوستانه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد کرد.






تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن