تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805534088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلسم برانکو می‌شکند؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
طلسم برانکو می‌شکند؟




یازده ماه از حضور دوباره برانکو ایوانکوویچ در فوتبال ایران گذشته و او طی این مدت هدایت پرسپولیس را بر عهده داشته است.





ایران ورزشی: یازده ماه از حضور دوباره برانکو ایوانکوویچ در فوتبال ایران گذشته و او طی این مدت هدایت پرسپولیس را بر عهده داشته است. پروفسور در هفت بازی فصل قبل و 22 بازی این فصل لیگ هدایت تیمش را به عهده داشته و سه بازی آسیایی و سه بازی جام حذفی هم در کارنامه مربیگری‌اش به عنوان سرمربی قرمزها ثبت کرده است.

در این تعداد بازی اما یک رکورد منفی برای برانکو ایوانکوویچ ثبت شده که قبل از بازی با صبا آنهایی که به این نوع آمارها علاقه مندند را نگران کرده که نکند پرسپولیس در این بازی هم برنده نباشد.

واقعیت این است که برانکو از زمان بازگشتش به فوتبال ایران و هدایت پرسپولیس تاکنون در تقابل با شاگردان سابق و دستیاران قبلی‌اش موفق نبوده و پیروز نشده است. برانکو دو بار در تقابل با حسین فرکی دستیارش در تیم المپیک و تیم ملی به عنوان سرمربی سپاهان شکست خورد که یکی در فصل قبل و یکی در نیم‌فصل اول لیگ جاری رقم خورد. برانکو در تقابل با یحیی گل محمدی شاگرد سر به زیرش در تیم ملی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن دو شکست و یک تساوی به دست آورد که یکی از شکست‌ها در جام حذفی رقم خورد.

وی در تقابل با ایگور استیماچ که سال‌ها در تیم ملی کرواسی شاگردش بود هم برنده نشد و با سپاهان ایگور مساوی کرد.

برانکو اما در تقابل با دیگر شاگرد نامدار خود در تیم ملی ایران هم برنده نبوده است. پروفسور در نیم‌فصل اول مقابل صبای دایی تن به تساوی داد و در فینال جام شهدا هم مقابل تیم دایی شکست خورد. پس تا اینجا و طی یازده ماه گذشته برانکو 8 بازی مقابل شاگردان سابق و دستیار پیشین خود انجام داده که سه تساوی و 5 شکست حاصل این دوئل‌ها بوده و آماری منفی برای پروفسور ثبت کرده است.

فردا برانکو بار دیگر مقابل دایی قرار خواهد گرفت و با توجه به حساسیت بسیار بیشتر این بازی نسبت به دوئل‌های قبلی، دنبال شکستن طلسم و کسب پیروزی است که باید دید در آخرین بازی سال موفق به انجامش خواهد شد یا نه.

این بار مشکل گل اول است

پرسپولیس در دور رفت در بدترین شرایط روانی مقابل صبا قرار گرفت. آن دیدار اولین مسابقه بعد از فوت هادی نوروزی بود و با اینکه تیم برانکو نمایش برتری مقابل حریفش ارائه داد اما متوقف شد. در آن مسابقه علی دایی به تیمش دستور به تجمع در نیمه خودی داد و اساس کارش را روی ضد حمله گذاشت که اتفاقا چند باری هم خطرساز شد. پرسپولیس در لحظات پایانی آن مسابقه از شکست گریخت چرا که گل اول را نزده و خودش را به دردسر انداخته بود. برانکو می‌داند صبای دایی اساس کارش را روی دفاع – ضدحمله پی ریزی کرده و چنانچه تیمش گل اول را بزند حریف به لحاظ استراتژی بازی دچار سردرگمی خواهد شد. اتفاقا پرسپولیس در هفته‌های اخیر در ثبت گل اول مشکلی نداشته و می‌تواند امیدوار باشد با پیش افتادن از صبا کاری کند تا ضدحمله‌های خطرناک را فراموش کرده و دنبال جلو آمدن و خلق موقعیت از روی تملک توپ و میدان باشد. پرسپولیسی‌ها می‌گویند با وجود نواقصی که در تیم شان دیده می‌شود توانایی شکست صبا را دارند و اگر مشکلی پیش نیاید و اتفاقات بازی علیه شان رقم نخورد علی دایی و تیمش همچنان از بالای جدول دور می‌شوند و پرسپولیس با امید به بازی‌های سال 95 چشم خواهد دوخت.

برانکو نگران تغییرات نیست

برانکو برای بازی فردا بنگر و رضاییان دو بازیکن اصلی خط دفاع و کمندانی و خالقی فر دو مهره رزرو خط میانی‌اش را در اختیار نخواهد داشت. همچنین گفته می‌شود برانکو برای به خطر نیفتادن کمال کامیابی نیا و اینکه اردوی تیم ملی در پیش است شاید ریسک استفاده از هافبک تدافعی فیکسش را به جان نخرد. علاوه بر این دیروز دو مهره اصلی پروفسور یعنی طارمی و نوراللهی به خاطر سرماخوردگی تمرین نکردند اما برانکو نگران هیچ کدام از اینها نیست.

برانکو برای جانشینی بنگر دو گزینه نسبتا هموزن (نورمحمدی و اومانیا) دارد که یکی از آنها را انتخاب می‌کند. بابک حاتمی هم جایگزین رضاییان خواهد شد و نوراللهی احتمالا جای کامیابی‌نیا را پر کند. در میان این تغییرات شاید تنها جابه‌جایی نگران‌کننده حضور بابک حاتمی در دفاع راست باشد که به اندازه رضاییان در حملات حضور نمی‌یابد و البته در دفاع هم چندان قدرتمند نیست. بنابراین شاید اگر تیم برانکو از این ناحیه ضربه نبیند و در استراتژی مسابقه و سایر مناطق زمین هوشیار باشد با توجه به اینکه فشار 80 هزار نفری تماشاگران خودی را تحمل نمی‌کند راحت‌تر از دیدارهای خانگی بازی کند و سه امتیاز را به جیب بزند.






تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن