تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819682632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعقیب‌وگریز هالیوودی پلیس با سارقان مسلح


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تعقیب‌وگریز هالیوودی پلیس با سارقان مسلح
مرد جوانی چند روز پیش با مراجعه به کلانتری آزادی، از سرقت مسلحانه خودرواش خبر داد.
آفتاب :  شرق نوشت: این مرد درباره نحوه سرقت گفت: ساعت ١٤:١٥ دقیقه در حال رفتن به خانه‌ام بودم که تلفن همراه‌ام زنگ خورد. برای جواب‌دادن تلفن گوشه خیابان پارک کردم که مرد قوی هیکلی سلاحی را روی سرم قرار داد و همدستش گفت اگر زندگی‌ام را دوست دارم باید از خودرو پیاده شوم. آنها مرا به گوشه‌ای پرتاب کردند و  خودروام را سرقت كردند.


این پرونده به دستور بازپرس ویژه سرقت در اختیار کارآگاهان اداره هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت درحالی‌که هیچ سرنخی از سارقان وجود نداشت سرانجام مأموران نیمه‌شب سه‌شنبه متوجه شدند خودرو سرقتی در حال تردد در اتوبان همت است، بلافاصله ماموران گشت برای متوقف‌کردن خودرو وارد عمل شدند اما راننده بدون توجه به هشدار پلیس، اقدام به فرار کرد. در حین عملیات تعقیب‌وگریز خودرو سارقان پس از برخورد با دو خودرو دیگر، تعادلش را از دست داد و دو سرنشین با رهاکردن خودرو وسط اتوبان، اقدام به فرار و شلیک به سمت مأموران کردند. 


سرانجام پس از تعقیب‌وگریز پیاده در حاشیه اتوبان، مأموران موفق شدند با شلیک چند تیر هوایی دو مرد سارق را متوقف کنند. صبح دیروز با انتقال هر دو متهم به دادسرای ویژه سرقت، آنها به سرقت خودرو پراید با تهدید اسلحه اعتراف کردند. مهرداد، سردسته باند، در بازجویی‌ها گفت: «چند ماه قبل کلت را به قیمت ١٤٠ ‌هزار تومان از غرب کشور خریدم و به تهران آمدم. در این مدت با همدستی دوستم موفق شدیم چهار خودرو را سرقت کنیم. بعد از هر سرقت، من خودروها را به یکی از شهرهای غربی می‌بردم و به قاچاقچیان می‌فروختم. از این راه تابه‌حال ١٠‌ میلیون تومان به جیب زده‌ام».






تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن