تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819100021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم تغییر در سیاست های اقتصادی دولت در سال 95/ وزیر کار راهی مجلس خواهد شد/آیا بسته سوم خروج از رکود دولت در اقتصاد کشور تحول ایجاد خواهد کرد؟


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: موسی الرضا ثروتی با اشاره به رکود اقتصادی حاکم در کشور و وعده و وعید هایی که دولت طی سه سال گذشته در خصوص حل مشکل رکود به مردم داده است اظهارداشت: رئیس جمهور بسته ی خروج از رکود دیگری را هم پیشنهاد خواهند داد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این بسته مثل دوبسته قبلی بی اثر خواهد بود یا در اقتصاد کشور تحول ایجاد خواهد کرد.
موسی الرضا ثروتی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با اشاره به رکود اقتصادی حاکم در کشور و وعده و وعید هایی که دولت طی سه سال گذشته در خصوص حل مشکل رکود به مردم داده است اظهارداشت: دولت، بالاخره دولت امید است و با همین وعده هایی که می دهند ما باید امیدوار باشیم!
وی افزود: دولتی ها مطرح کرده اند که یک میلیون 700هزار شغل ایجاد شده که ما به عنوان نمایندگان مردم وجود خارجی آن ها را ندیده ایم و تعدادی از نمایندگان به همین دلیل از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سوال خواهند کرد که در مجلس حاضر شود و در این خصوص توضیحاتی را ارئه کند.
عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسابات مجلس تصریح کرد: نمایندگان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می خواهند تا در خصوص شغل هایی که می گویند ایجاد شده، توضیح دهد که این یک میلیون و 700هزار شغل ایجاده شده در کجا بوده که نه مردم و نه نمایندگان مردم آن را به صورت ملموس احساس نکر ده اند.
ثروتی با بیان اینکه نمایندگان سوالات خود را به کمیسیون ارائه داده اند و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی برای ...
[ مشاهده متن کامل خبر لزوم تغییر در سیاست های اقتصادی دولت در سال 95/ وزیر کار راهی مجلس خواهد شد/آیا بسته سوم خروج از رکود دولت در اقتصاد کشور تحول ایجاد خواهد کرد؟ در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

پنجشنبه ، ۲۰اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن