تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805481654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه نویی: نقطه قوت فولاد اسکوچیچ است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلعه نویی: نقطه قوت فولاد اسکوچیچ است
سرمربی تراکتورسازی اعتقاد دارد محرومیت تماشاگران تراکتورسازی از بازی فردا با فولاد کار درستی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، امیرقلعه نویی پیش از بازی حساس فردا برابر فولاد پاسخ خبرنگاران را داد:
محرومیت تماشاگران تراکتور کار خوبی نیست مردم آذربایجان همیشه نماد غرور بودند. اینکه آنها را محروم کنیم کار خوبی نیست. باید به دنبال فیرپلی باشیم. فولادی ها از ما خواستند ساعت بازی را تغییر دهیم و ما هم انجام دادیم. چون برد و باخت ها می آیند و می روند و اخلاقیات باقی می ماند.
بازیکنان مان خسته هستند من و عباسی از طرف هواداران مورد لطف قرار گرفتیم. نمی دانم چرا تماشاگران را محروم کردند. بچه های ما در حال حاضر کمی خسته هستند. از طرفی فولاد به شرایط آرمانی بازگشته است. بچه های تیم ما هنوز در فضای لیگ قهرمانان آسیا و بازی با پرسپولیس هستند. بازی های گذشته را ولی سعی کردیم به فراموشی بسپاریم. به بچه ها گفتم اگر سپاهان را ببرید حکم یک کلید را برای شما دارد. انشاالله اگر بازی فردا را ببریم در جدول شرایط مان بهتر می شود.
بختیار جانش برای تراکتورسازی می دهد از بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام وجود بازی می کنند. افرادی بودند که علیه سربازهای ما کار می کردند اما همه دیدند امثال بختیار چقدر حاضرند جان خود را برای تراکتور بدهند. ما بازی به بازی بهتر می شویم. نبود بازیکنان محروم و مصدوم به ما لطمه خواهد زد اما سعی می کنیم با بازیکنان جایگزین جای آنها را پر کنیم.
روزهای خوبی برای تراکتورسازی متصور هستم اینکه چهار هفته تیم شما پشت سر هم روی اشتباهات فردی برد را از دست دهد برای سرمربی تیم سخت است. من روزهای خوبی را برای تراکتور و فوتبال آذربایجان متصور هستم.
باید  همدل باشیم همه اگر همدل باشند موفقیت حاصل می شود. در این بین من کمترین سهم را دارم. اما مجموعه تراکتور در حال تلاش است تا هواداران را خوشحال کند. در آسیا هنوز هیچ چیز مشخص نشده است. باید حداقل چهار امتیاز دیگر کسب کنیم. بازی با تیم هایی مثل فولاد کمی سخت است و باید مراقب باشیم.
از نبود تماشاگران ضربه می خوریم تراکتوری ها معروفند به پرشور. عدم حضور آنها روی کار ما تاثیر می گذارد. محرومیت تراکتوری ها از حضور در استادیوم تنبیه فوتبال است نه تراکتور.  از زمانی که به تراکتور آمده ام نه یک دقیقه استراحت کردم و نه یک جلسه غیبت. همیشه این را سرلوحه کار خودم قرار دادم که با تمام توان در خدمت تیمم باشم. انشاالله به لطف خدا و اهل بیت در انتهای کار موفق شویم و وقتی به آنها نگاه می کنیم شرمنده نشویم. آدم باید جلوی خودش و خدای خودش روسفید باشد بقیه مهم نیستند.
زود است در مورد فصل بعد حرف بزنیم ما فعلا تمرکزمان روی بازی های تراکتور در لیگ قهرمانان آسیاست. درباره فصل بعد خیلی زود است که تصمیم بگیریم.
نقطه قوت فولاد اسکوچیچ است از بچه ها خواستم بازی های قبل را فرموش کنند. نقطه قوت تیم فولاد سرمربی اش است. آنها بازیکنان جوان و با انگیزه ای دارند. همان طور که گفتم علی رغم آنفلوانزای شدید که داشتم تمرینات تراکتور را از دست ندادم.
فوتبال روی زمین را دوست دارم به بازی با پدیده نگاه نکنید که به خاطر شرایط آب و هوایی به بازی روی هوا روی آوردیم. من همواره دوست داشتم روی زمین فوتبال بازی کنم. علی پروین هیچ کلاسی نرفت اما بیست و اندی جام گرفت. اگر به تمرینات مان سر بزنید می بینید که اکثر تمرینات کار بر روی زمین است. شرایط بازی طوری رقم می خورد که گاهی اوقات از روی هوا باید به گل رسید. سال دوم که در سپاهان بودم بهترین تیم تاریخ لیگ ایران بود. بیشترین گل را زدیم و انواع آمارها را به خودمان اختصاص دادیم.


16:21  1394/12/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن