تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819515558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 1800 کلاس درس میزبان مسافران نوروزی در همدان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بیش از 1800 کلاس درس میزبان مسافران نوروزی در همدان
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان همدان گفت: مدارس با یک هزار 863 کلاس آماده پذیرش و اسکان مسافری نوروزی در ستاد های اسکان همدان است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد بداغی اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز 95 ستادهای 19 گانه اسکان فرهنگیان در شهرستان های استان همدان پذیرش مسافران فرهنگی و دیگر کارکنان دولت را بر عهده دارند.

وی با بیان این اینکه ستاد اسکان فرهنگیان ،پذیرش کارکنان آموزش و پرورش را در اولویت قرار می دهند افزود: پذیرش افراد بر اساس تعداد نفرات مورد در خواست امکان پذیر است و همکاران فرهنگی شاغل و بازنشستگان و بستگان در جه 1 آنها می توانند از خدمات اسکان استفاده کنند.

بداغی تصریح کرد: در 19 پایگاه ستاد فرهنگیان استان همدان 167 مدرسه و با یک هزار و 836 کلاس آماده پذیرش و اسکان مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به درجه بندی کلاس بر اساس امکانات بیان کرد: بیش از 140 کلاس ویژه ، 900کلاس با درجه الف ، 270کلاس با درجه ب و 550 کلاس با درجه ج آماده پذیرش مهمانان فرهنگی است.

این مسئول ادامه داد: در ستاد اسکان فرهنگیان 500 نفر به عنوان عوامل ستادی و اجرایی به شکل شبانه روزی آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند و در پایگاه های 19 گانه به شکل مستمر حاضر به ارائه خدمات به فرهنگیان هستند.

بداغی یادآور شد: با توجه به اینکه فرهنگیان می توانند به شکل اینترنتی به رزرو مدرسه در شهر مورد نظر خود اقدام کنند، ثبت نام اینترنتی مدارس با سراسر کشور 9 اسفند آغاز و تا 25 اسفند ماه ادامه دارد و پذیرش مسافرا ن از 28 نوروز در استان انجام می شود.



۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن