تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821073512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی کامل مایکل فلپس برای المپیک ریو


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آمادگی کامل مایکل فلپس برای المپیک ریو
شناگر مطرح آمریکا و قهرمان چندین دوره المپیک اعلام کرد در آمادگی کامل به سر می‌برد تا آخرین حضورش را در المپیک تجربه کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مایکل فلپس دارنده 18 مدال در المپیک عنوان کرده در حال حاضر در بهترین شرایط از نظر آمادگی جسمانی به سر می‌برد.

فلپس که با 19 سال سن در المپیک 2004 آتن موفق به کسب 6 مدال طلا شده بود، در المپیک پکن 8 و در لندن 4 مدال کسب کرد.

وی پیش از این اعلام بازنشستگی کرده بود، اما دو سال بعد دوباره به میادین بازگشت. این ورزشکار 30 ساله، سال گذشته مسابقات جهانی در کازان را از دست داد، چرا که به دلیل استفاده از الکل در زمان رانندگی دستگیر شد و 6 ماه از میادین به دور بود. وی حالا از این اشتباه درس گرفته است و در نظر دارد آخرین رقابتش را در المپیک تجربه کند.

مایکل فلپس در کنفرانس خبری در این باره گفت: در سال 2012 تصمیم گرفتم دیگر در ورزش نباشم. آماده بودم بازنشسته شوم و نمی‌خواستم ورزش کنم، اما بعد از یک سال و نیم دوری از ورزش تصمیم گرفتم برگردم.

وی افزود: فکر می‌کردم فقط در استخر باشم، اما در ادامه اتفاقاتی دیگر رخ داد. من واقعا لذت می‌بردم و نمی‌خواستم این دوره به پایان برسد. پیش از این می‌خواستم فقط در المپیک 2012 لندن شرکت کنم.

این قهرمان المپیک آمریکایی با اشاره به اینکه در بهترین شرایط جسمانی به سر می‌برد، تصریح کرد: تغییرات را خواهید دید. من بسیار آرام و خوشحال هستم و فکر نمی‌کنم هیچ وقت به این اندازه آماده بوده باشم.





11:00  1394/12/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن