تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802511317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری چهارمین جلسه کمیته برنامه ریزی درشهرستان اسلامشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری چهارمین جلسه کمیته برنامه ریزی درشهرستان اسلامشهر چهارمین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اسلامشهر در سال 94 وبه ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۹ اسفند ساعت 05:17

خبرگزاری پانا+کمیته برنامه ریزی+ اسلامشهر

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر، امیراله حقیقی در سخنانی در این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه با قدردانی و تشکر از مردم شهرستان بدلیل خلق حماسه حضور در انتخابات هفتم اسفندماه اظهار کرد: مردم اسلامشهر دوشادوش سایر هموطنانمان در ایران اسلامی به درخواست مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و رییس جمهور کشورمان جهت حضور گسترده در پای صندوق های رای لبیک گفتند و با حضورشان فارغ از نتیجه ای که بدست آمد، برگ زرینی بر افتخارات کشور افزودند.
فرماندار اسلامشهر ادامه داد: مردم با این حضور تاریخی به جهانیان نشان دادند با وجود مشکلات اقتصادی و برخی محدودیت ها همچنان به نظام و انقلاب اسلامی علاقمند و وفادار هستند.
وی با بیان اینکه انتخابات هفتم اسفندماه در آرامشی کامل و کم نظیر و بدون کوچکترین حادثه ای با همت همه مسئولان برگزار شد، افزود:دولت تدبیر و امید همانگونه که به مردم قول داده بود از تک تک آرای آنان صیانت کرد و هیچ خدشه ای به انتخابات وارد نشد.
حقیقی تصریح کرد: امیدواریم مجلسی که با آرای مردم تشکیل شده دولت را در جهت رفع مشکلات یاری دهد تا کشورمان بیش از پیش در مسیر رشد و توسعه همه جانبه و متوازن حرکت کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت کشور را با نفت 20 دلاری به بهترین نحو ممکن اداره کرده و با وجود محدودیت ها بخشی از اعتبارات پروژه های عمرانی را نیز تامین کرده گفت: با اجرای برجام و رفع تحریم ها و تلاش شبانه روزی مسئولان سال 95 سال خوبی برای کشور خواهد بود و شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود.
فرماندار اسلامشهر همچنین به سفر رییس جمهور کشورمان به استان یزد و استقبال گسترده مردم متدین و انقلابی این استان از دکتر روحانی اشاره کرد و افزود: همانگونه که رییس جمهور کشورمان عنوان کرد سال آینده شاهد رشد و شکوفایی کشورمان در عرصه های مختلف بویژه فعالیت های اقتصادی خواهد بود.
وی همچنین با بیان اینکه در سفر استانی رییس جمهور و اعضای هیات دولت 625 میلیارد تومان به پروژه های مختص به شهرستان اسلامشهر اختصاص یافته افزود: در سال جاری 292 میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص داده خواهد شد  و روند اجرای این پروژه ها در کارگروه هایی که تشکیل شده پیگیری می شود.
حقیقی اظهار کرد: همانگونه که رییس جمهور کشورمان اعلام کردبخشی از این پروژه ها تا پایان سال 95 و بخش باقیمانده نیز در نیمه نخست سال 96 اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه در سال جاری از اعتبار5 میلیارد تومانی ارزش افزوده، 3میلیارد آن مصوب شده خواستار جدیت و تلاش بیشتر مسئولان ادارات جهت پیگیری و تخصیص اعتبارات مصوب شد.
شایان ذکر است ،اهتمام و توجه هرچه بیشتر شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلامشهر جهت تکمیل شهرک اداری، انجام هرچه سریعتر حفاری های مربوط به دستگاههای خدماتی در شهرک اداری، تشریح برنامه های ستاد تسهیلات سفر جهت استقبال از بهار و سال جدید و نیز فرهنگسازی و پیش بینی های صورت گرفته جهت پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار در شب چهارشنبه آخر سال از جمله موضوعاتی بود که فرماندار اسلامشهر به آنها اشاره کرد.
در بخش دیگری از این جلسه حجت الاسلام قلی پور امام جمعه موقت اسلامشهر در سخنانی از برگزاری مطلوب انتخابات توسط فرمانداری و هیات های اجرایی و نظارت انتخابات در روز هفتم اسفندماه قدردانی کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن