تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820500463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرر دهی 16.8 میلیون دلاری Samsung Pay در سال 2015


واضح آرشیو وب فارسی:کافه فردا: حدود یک سال از عرضه سرویس پرداختسامسونگ سپری می شود ولی این طور که به نظر می رسد سامسونگ در این مدت از این بخش فعلا به سود دهی آنچنانی نرسیده است.
آمار منتشر شده از این سرویس پرداخت نشان می دهد که در سال 2015 سامسونگ پی ضرر 16.8 میلیون دلاری را روی دست سامسونگی ها گذاشته است ولی سامسونگ این گزارش مالی را به عنوان زیان در نظر نگرفته بلکه به دید سرمایه گذاری برای آینده بدان نگاه می کند. 
گزارشات حاکی از آن است که سامسونگ پی در سال گذشته 4.12 میلیون دلار درآمد داشته و ارزش خالص آن نیز 10 میلیون دلار برآورد شده است. این ارقام در نهایت منجر به ضرر 16.8 میلیون دلاری برای سامسونگ در سال 2015 بوده است. 
البته سامسونگ مانورهای تبلیغاتی بسیاری را روی این سرویس پرداخت انجام داده و مدعی است که سامسونگ پی از قابلیت رقابت با دیگر سرویس های مشابه برخوردار است. طبق اعلام سامسونگ این سرویس در کنار عرضه گوشی های گلکسی S7 و S7 Edge امکانات بهتری را نسبت به دیگر سرویس ها نظیر اپل پی ارائه کرده است. 
گفتنی است در حال حاضر سامسونگ هزینه ای را از بابت استفاده از سامسونگ پی از فروشگاه ها دریافت نمی کند و ظاهرا قصد دارد فعلا بر روی عادات خرید مشتریان از طریق سرویس پرداخت موبایلی خود تمرکز کند. 
به هر حال باید چند صباحی صبر کرد تا دید که آیا ...
[ مشاهده متن کامل خبر ضرر دهی 16.8 میلیون دلاری Samsung Pay در سال 2015 در کافه فردا ]

سه شنبه ، ۱۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کافه فردا]
[مشاهده در: www.cafefarda.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن