تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819865552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجازات متخلفان منابع طبیعی 1000 برابر هم شود، بی فایده است/ سازمان جنگل ها به شعارهایش عمل کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایانا: یک کارشناس مرتع گفت: حتی جهش 1000 برابری جرائم و تخلفات عرصه منابع طبیعی، نمی تواند دست متجاوزان به این زمین ها را کوتاه کند.
منابع طبیعی، عرصه ای است که در چند سال اخیر در معرض دست درازی های فراوانی بوده که این موضوع عملکرد این سازمان را زیر سؤال می برد.
یک کارشناس مرتع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر گفت: افزایش جریمه های متخلفان، دردی را دوا نمی کند.
مهدی فرح پور با اشاره به طرح افزایش 10 تا 40 برابری جریمه های متخلفان که از سوی رییس سازمان جنگل ها و منابع طبیعی اعلام شد، افزود: حتی جهش 1000 برابری جرائم و تخلفات عرصه منابع طبیعی، نمی تواند دست متجاوزان به این زمین ها را کوتاه کند، زیرا بیشتر این افراد از قدرت بالایی برخوردارند؛ بنابراین کاری از سازمان جنگل ها ساخته نیست.
وی خاطرنشان کرد: اگر سازمان جنگل ها به وعده هایش عمل کرده و به آنها جامه عمل بپوشاند، تا حدودی می تواند در کاهش جرائم مؤثر باشد.
فرح پور ادامه داد: بحث مشارکت مردم و واگذاری مراتع به کسانی که پروانه دارند، وعده ای بود که هنوز از طرف این سازمان عملی نشده است؛ علاوه بر آن مسئله آموزش به مردمی که در امر حفاظت از این منابع می توانند نقش مؤثری داشته باشند، از طرف مسئولان این سازمان، زیاد جدی ...
[ مشاهده متن کامل خبر مجازات متخلفان منابع طبیعی 1000 برابر هم شود، بی فایده است/ سازمان جنگل ها به شعارهایش عمل کند در شبکه خبری کشاورزی ایران ]

سه شنبه ، ۱۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایانا]
[مشاهده در: www.iana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن