تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819543440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بعد از حزب الله نوبت حماس شد / عربستان : حماس باید تروریست اعلام شود


واضح آرشیو وب فارسی:قدسنا: روزنامه سعودی الحیات در گزارشی نوشت: جنبش حماس که هیئت خود را برای مشارکت در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران عازم تهران کرد و ترور سمیر قنطار و فرماندهان حزب الله را تسلیت گفت، دست کمی از حزب الله ندارد.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، تحلیلگران فلسطینی از جمله نیکولا ناصر اخیرا با انتقاد از تصمیم شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب در تروریستی خواندن حزب الله لبنان، درباره احتمال اقدام مشابه آن علیه گروههای مقاومت فلسطین نیز هشدار داده بودند.
"فیصل العساف" تحلیلگر سعودی روزنامه الحیات در مقاله ای با عنوان "چه زمانی حماس در فهرست گروه های تروریستی قرار خواهد گرفت"، مدعی شد: بسیاری فکر می کنند هدف اصلی ایران از حمایت از فلسطین آن است که اسراییل را نابود کند.
وی در ادامه افزود: نابودی اسراییل دقیقا همان هدفی است که حزب الله تروریست (به زعم این روزنامه سعودی) هم برای تحقق آن وانمود می کرد که با مقاومت فلسطین هماهنگ است ولی بعدها مشخص شد که مانند ایران به دنبال اهداف دیگری است و نه اینکه بخواهد با اسرائیل از در مبارزه وارد شود.
العساف در ادامه ادعاهای خود افزود: جنبش حماس که هیئت خود را برای مشارکت در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران عازم تهران کرد و ترور سمیر قنطار و فرماندهان حزب الله را تسلیت گفت، دست کمی از حزب الله ندارد. همین حماس است که با همکاری حزب الله سردمداران انقلاب ...
[ مشاهده متن کامل خبر بعد از حزب الله نوبت حماس شد / عربستان : حماس باید تروریست اعلام شود در خبرگزاری قدس ]

سه شنبه ، ۱۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدسنا]
[مشاهده در: www.qodsna.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن