تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819556430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنیس‌روی میز بدون دو دست!+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تنیس‌روی میز بدون دو دست!+عکس
تنیس‌روی میز بدون دو دست!+عکس «ابراهییم حمدتو» دو دست ندارد اما برای نخستین بار در بازی های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ به میدان خواهد رفت و نیز در نظر دارد در ۲۰۲۰ توکیو هم حضور داشته باشد.


به گزارش فرهنگ نیوز ، «هیچ چیز غیرممکن نیست» و به نظر می رسد این قضیه در مورد این ورزشکار مصری مصداق پیدا کرده است.  این ورزشکار ۴۲ ساله زمانی که تنها ۱۰ سال سن داشت در حادثه قطار دستان خود را از دست داد اما این باعث نشد که وی در نهایت یک پینگ پنگ باز حرفه ای نشود.

شرایط جسمانی ابراهیم به گونه ای است که وی با دهان راکت خود را می گیرد. وی به هنگام سرویس، توپ تخم مرغی را با انگشتان پا از روی سطح زمین بالا می اندازد و با دهان بازی را ادامه می دهد.

ابراهیم که دو مدال نقره قهرمانی تنیس روی میز معلولان آفریقا را در کارنامه دارد، امسال برای نخستین بار در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ شرکت خواهد کرد.

وی در خصوص این رقابتها گفت: «بسیار خوشحالم که به ریو راه یافته ام و آرزویم این است که در این مسابقات برنده شوم و پرچم مصر را بالا ببرم. »

ابراهیم در ادامه گفت: «هیچکس نباید به خاطر مشکلات متوقف شود. باید برای آنچه می خواهید مبارزه کنید. هیچ چیز غیرممکن نیست. به شرطی که کار کنید و موانع را پشت سر بگذارید.»

در حالی که بسیاری از ورزشکاران از سلامت جسمانی بالایی برخوردارند و از نعمت خداوندی خود بهره نمی برند و یا به نحو نادرست از آن استفاده می کنند این ورزشکار مصری می تواند الگوی مناسبی باشد برای همه.
 


تنیس‌روی میز بدون دو دست!+عکس


منبع: مهر


94/12/18 - 11:42 - 2016-3-8 11:42:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن