تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815595930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفت ۴۰ دلاری شد


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: با افزایش امیدواری ها به اقدام اوپک در کاهش عرضه نفت و به رغم نگرانی ها نسبت به رشد اقتصادی چین قیمت جهانی نفت از ۴۰ دلار در هر بشکه عبور کرد.
به گزارش مشرق به نقل از رویترز، آمارهای ضعیف تجاری چین موجب شد قیمت ها در روز سه شنبه کاهش یابد، اما نفت برنت پس از رسیدن به بالاترین رقم سال 2016 در جلسه قبل همچنان در رقم بالای 40 دلار باقی ماند. تولید کنندگان گفت و گوهایی را برای حمایت از بازار اعلام کرده اند و سرمایه گذاران احتمالات جدیدی درباره افزایش قمیت ها مطرح می کنند.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 52 سنت کاهش به 40 دلار و 32 سنت رسید. روز دوشنبه، قیمت نفت برنت در معاملات میانه روز بیش از 5.5 درصد افزایش یافت و 49 درصد نسبت به پایین ترین رقم سال 2016 که روز 20 ژانویه به ثبت رسیده بود، رشد داشت.

قیمت نفت خام آمریکا نیز با 42 سنت کاهش به 37 دلار و 48 سنت رسید، اما تقریبا 45 درصد نسبت به پایین ترین رقم های سال 2016 که روز 11 فوریه به ثبت رسیده بود، افزایش داشت.

در قسمت تقاضا، واردات نفت خام چین در فاصله ماه های ژانویه تا فوریه 19.1 درصد رشد داشت و به 31.80 میلیون تن (حدود 8 میلیون بشکه در روز) رسید. ای در حالی بود که آمارهای کالایی و تجاری ضعیفی از سوی چین در روز سه شنبه منتشر شد.

...
[ مشاهده متن کامل خبر نفت ۴۰ دلاری شد در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

سه شنبه ، ۱۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن