تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820871188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمایل قزاقستان برای استفاده از دانش فنی و مهندسی ایران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تمایل قزاقستان برای استفاده از دانش فنی و مهندسی ایران
مدیرکل طرح های صنعت کشاوزی شرکت بایکاونز قزاقستان از ابراز تمایل بخش خصوصی قزاقستان برای توسعه کشاورزی این کشور از دانش فنی و مهندسی ایران بویژه استان گلستان خبر داد.


ایرمیک تانجاریک در نشست بررسی توسعه همکاری های بخش کشاورزی ایران و قزاقستان در گرگان گفت: هیات قزاقستانی برای بهره مندی از دانش فنی و مهندسی ایران در حوزه کشاورزی بویژه کشت برنج و دانه های روغنی به استان گلستان سفر کرده است.
مدیرکل طرح های صنعت کشاورزی شرکت سهامی خاص بایکاونر قزاقستان از مسئولان گلستان خواستار همکاری برای توسعه کشاورزی در استان قیزل اوردا این کشور شد. وی با تشریح ظرفیت های این کشور در حوزه اراضی کشاورزی، ذخیره سازی آب، شرایط آب و هوایی برای تولید محصولات کشاورزی بویژه برنج  افزود: در استان قیزیل اوردا برای کشت برنج و دانه های روغنی ظرفیت بالقوه خوبی وجود دارد که درخواست سرمایه گذاری ایران را در این استان داریم. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان نیز گفت: رهاورد برگزاری نشست های مشترک بین ایران و قزاقستان توسعه روابط و مبادلات در حوزه های محتلف برای استفاده بهینه از ظرفیت دو کشور است. رمضان بهرامی با اشاره به نشست اخیر در تهران با حضور280 نفر از فعالان اقتصادی کشور قراقستان، افزود: یکی از دستاوردهای این نشست سفرهیات قزاقستانی به گرگان برای استفاده از ظرفیت بخش کشاورزی کشور می باشد. وی با تاکید بر اینکه انتظار داریم هرچه زودتر نشست های بین دو کشور ایران و قزاقستان عملیاتی شود، ادامه داد: باید با توسعه همکاری ها از ظرفیت کشور قزاقستان به عنوان نقشه راه توسعه تجارت بهره مند شویم.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن