تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819042352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش دختران فاطمی ویژه دانش آموزان ناحیه یک اراک برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همایش دختران فاطمی ویژه دانش آموزان ناحیه یک اراک برگزار شد همایش دختران فاطمی به مناسبت ایام فاطمیه ویژه دانش آموزان ناحیه یک اراک در کانون امام خمینی(ره) برگزار شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۷ اسفند ساعت 13:16

خبرگزاری پانا+ همایش دختران فاطمی ویژه دانش آموزان ناحیه یک اراک برگزار شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، یکی از روحانیون شهرستان اراک در این مراسم با بیان اینکه اهل بیت(ع) یک حریم دارند و یک حرم گفت: کعبه و مسجد الحرام حرم خداست، مسجد النبی حرم پیامبر(ص) است و مسجد کوفه حرم حضرت علی(ع) و شهر مقدس قم حرم اهل بیت(ع) است.
حجت الاسلام مومنی افزود: اما حریم اهل بیت (ع) اطاعت از فرامین الهی و عمل به سیره و سنت اهل بیت(ع) است.
وی ادامه داد: در واقع اهل بیت (ع) کامل ترین الگوها برای مردان آزاده جهان خصوصا مسلمانان هستند و حضرت زهرا(س) گل سرسبد هستی و الگوی شایسته ای برای زنان است.
این روحانی شهرستان اراک اظهار داشت: امروز بیش از هر روز دیگر نیاز به الگوگرفتن از حضرت فاطمه(س) داریم، در جوامع غربی زن به یک کالا برای فروش بیشتر محصولات تبدیل شده است اما در اسلام زن جایگاه و ارزش خاص خود را دارد.
حجت الاسلام مومنی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) الگوی کامل عفاف و حجاب است بیان کرد: زنان با حفظ حجاب و رعایت مسائل محرم و نامحرم می توانند مدافع حریم اهل بیت(ع) باشند.
وی ابراز داشت: اگر حریم اهل بیت(ع) را حفظ کنیم خود اهل بیت(ع) نیز به مدد و شفاعت ما خواهند آمد.
سخنران این همایش اضافه کرد: برداشتن حجاب و کمرنگ کردن اهمیت آن در جوامع اسلامی یکی از ترفندهای فرهنگی دشمن است که در این خصوص خصوصا در فضای مجازی سرمایه گذاری زیادی می کنند چراکه با ترویج بی حجابی حرمت و حریم ها از بین می رود، مردان نیز حریم را می شکنند و در نتیجه جامعه دچار فساد می شود.
حجت الاسلام مومنی گفت: افراد باید ظاهر و باطن شان یکی باشد کسی که دلش واقعا پاک است باید ظاهری مقبول و متناسب نیز داشته باشد، دل پاک مظهر تجلی نور خداست و به همین دلیل به حضرت فاطمه(س) لقب زهرا دادند.
در این همایش معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک اراک و همسر شهید زهره وند یکی از شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) شهرستان اراک نیز سخنانی مطرح کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن