تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819956435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موزه جهرم شناسی در قدمگاه شهرستان جهرم راه‌اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
موزه جهرم شناسی در قدمگاه شهرستان جهرم راه‌اندازی شد

شهر جهرم


شناسهٔ خبر: 3574469 - دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
استانها > فارس

جهرم- شهردار جهرم از دائر شدن موزه جهرم شناسی در قدمگاه جهرم از آثار به‌جامانده از دوره ساسانیان خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، سیاوش قزلی در جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات نوروزی از راه‌اندازی موزه جهرم شناسی در قدمگاه خبر داد و اظهار داشت: این اثر از میراث به‌جامانده دوران ساسانیان است.

رئیس کمیته شهری ستاد نوروزی شهر جهرم در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بسته‌های میوه در وزن 200 تا 250 گرمی به‌منظور آشنایی مسافران نوروزی با محصولات کشاورزی و باغی جهرم تهیه و به این افراد داده می‌شود.

وی برپایی سفره‌ها هفت‌سین، ایجاد سه کمپ در ورودی‌های لار، قیر و شیراز به جهرم، نظافت کوچه‌ها، تعویض تابلوهای میادین و کوچه‌ها، رنگ‌آمیزی بخش‌های مختلف شهرستان، لکه‌گیری و اسفالت مکان‌های مختلف شهرستان ازجمله برنامه‌های کمیته ستاد نوروزی شهرستان نام برد..

قزلی از راه‌اندازی جشنواره عشایری باهمت امور عشایری جهرم در ایام نوروز روبروی پتروشیمی خبر داد و گفت: عشایران عزیز صنایع‌دستی و محصولات تولیدی و دامی خود در این جشنواره عرضه می‌کنند.

شهردار جهرم عنوان کرد: هزینه‌های عمرانی برای زیباسازی و آماده‌سازی شهر یک میلیارد تومان در ایام نوروز پیش‌بینی‌شده و از اداره آموزش‌وپرورش جهرم به‌منظور در اختیار قرار دادن 28 مدرسه بالغ‌بر 130 اتاق برای اسکان مسافران قدردانی کرد..

قزلی با دعوت مسافران نوروزی به شهرستان جهرم، افزود: کمیته شهری ستاد نوروزی تمام تلاش خود را برای رقم زدن ایامی خوب برای مردم عزیز کشورمان انجام می‌دهد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن