تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819441197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدادیان: دوربین سلحشور نصب بر مناره مسجد بود


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: سعید حدادیان گفت: من از همه هنرمندان کشور خواهش می کنم به سلحشور به عنوان هنرمند ملی نگاه کنند و کارهایی که او نتوانست به سرانجامی برساند به عهده بگیرند.
به گزارش مشرق،سعید حدادیان گفت: سلحشور متولد محراب و مسجد است وی تئاتر را به مسجد آورد و کارهای با اهمیتی در این عرصه انجام داد.
وی افزود: من از همه هنرمندان کشور خواهش می کنم به سلحشور به عنوان یک هنرمند ملی نگاه کنند و با نگاهی دوباره به کارها و اندیشه هایش آثار روی زمین مانده او را به سرانجامی برسانند.
حدادیان تأکید کرد: دوربین مرحوم سلحشور نصب بر مناره مسجد بود؛ یعنی از افق مسجد به همه جا نگاه می کرد؛ دیدگاه او از خانه خدا نشأت می گرفت.
حدادیان تصریح کرد: مسئولان سریال حضرت موسی(ع) را با الهام از افق دید سلحشور به عرصه ظهور و بروز برسانند. مرحوم سلحشور دو کلید واژه توبه و توحید را سرلوحه امور زندگی اش قرار داده بود و از دل این دو کلید واژه انتظار را متبلور می کرد.
حدادیان با اشاره به اینکه مرحوم سلحشور به یک سیر سلوکی رسیده بود گفت: در سریال یوسف چنان به مؤلفه انتظار نگاه کرده که هرکس سر سوزنی ارادت به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) داشته باشد سر تعظیم به این فیلم فرود می آورد.
این مداح و ذاکر اهل بیت با ذکر خاطره ای از مرحوم سلحشور ادامه داد: سال 1363 در نوجوانی ...
[ مشاهده متن کامل خبر حدادیان: دوربین سلحشور نصب بر مناره مسجد بود در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]

یکشنبه ، ۱۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.sabernews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن