تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجلاس وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی با حضور ظریف آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: اجلاس وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی با حضور ظریف آغاز شد بین الملل > دیپلماسی - وزیر امور خارجه ایران در بدو ورود به اندونزی در جمع خبرنگاران در سخنان کوتاهی اظهار داشت: در این نشست مواضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام می شود.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین، جواد ظریف روز یکشنبه در بدو وررد به جاکارتا در جمع خبرنگاران افزود: یک سال پیش از سازمان همکاری اسلامی درخواست برگزاری نشست ویژه سران برای بررسی موضوع فلسطین شد که این اجلاس بعد از یک سال به همت دولت اندونزی تشکیل می شود. وزیر خارجه کشورمان با قدردانی از دولت اندونزی برای برگزاری به موقع این نشست تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در این نشست فوق العاده براساس مبانی سیاست خارجی ایران درمورد فلسطین مواضع خود را نسبت به اقدامات رژیم صهیونیستی و مخاطراتی که این رژیم نسبت به جهان اسلام ایجاد کرده مطرح می کند. 
وزیر امور خارجه یادآور شد: در گفت و گو با مقامات اندونزی نیز نحوه همکاری در سازمان همکاری اسلامی و روش های بهبود روابط مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
ظریف با بیان این که در یک سال گذشته روابط دو کشور پیشرفت خوبی داشته است، تاکید کرد: در این سفر از فرصت ایجاد شده برای پیشبرد روابط با اندونزی استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه سفر خود به کشورهای سنگاپور، تایلند، برونئی، استرالیا و نیوزیلند اظهار داشت: چهاردهمین نشست مجمع گفت و گوی همکاری آسیایی نیز در تایلند برگزار می شود که هیات ایرانی در این نشست شرکت می کند.
رییس دستگاه دیپلماسی ایران خاطرنشان کرد که همکاری های سیاسی، اقتصادی، مبارزه با افراطی گری و تروریسم از مهم ترین محورهای گفت و گو با مقامات این 6 کشور است.
محمد جواد ظریف امروز(یکشنبه) برای شرکت در نشست فوق العاده سران سازمان همکاری اسلامی وارد جاکارتا پایتخت اندونزی شد. آقای ظریف پس از استراحتی کوتاه در هتل محل اقامت، بلافاصله به محل اجلاس آمد و در کنار دیگر وزرای حاضر در پنجمین اجلاس فوق العاده سازمان همکاری های اسلامی با موضوع فلسطین شرکت کند.  وزرای خارجه کشورهای عضو پس از عکس های یادگاری وارد سالن شدند و اجلاس وزرا آغاز شده است.  اجلاس وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی دقایقی قبل در جاکارتا با سخنرانی وزیر خارجه اندونزی بعنوان دولت میزبان آغاز به کار کرد. دکتر محمد جواد ظریف که ظهر امروز در راس هیاتی برای شرکت در اجلاس فوق العاده سران اسلامی در خصوص قدس و مسجدالاقصی وارد جاکارتا شد در این اجلاس حضور دارد. اجلاس سران کشورهای اسلامی فردا برگزار می شود. این اجلاس قرار است فردا (دوشنبه) هم ادامه داشته باشد.  ۵۰۵۰


کلید واژه ها: محمدجواد ظریف - سازمان همکاری اسلامی -




یکشنبه 16 اسفند 1394 - 11:47:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن