تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819553021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزیع 5 هزار اصله نهال طی هفته درختکاری در شهرستان پارس آباد


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: عزیز جمالی از توزیع و کاشت 5 هزار اصله نهال در روز درخت کاری و هفته منابع طبیعی در شهرستان پارس آباد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری، طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان محلی، کاشت نهال در محوطه پارک ترافیک شهر پارس آباد واقع در روبروی پارک سبد برای حفظ فضای سبز و ترویج فرهنگ درختکاری انجام شد .
عزیز جمالی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پارس آباد در حاشیه این مراسم گفت: در این هفته 5 هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر بین شهروندان، ادارات و نهادها، دهیاران توزیع خواهد شد .
وی با بیان اینکه درختکاری اقدامی ماندگار و موجب بهبود فضای طبیعت می شود، افزود: همه ما موظف به اجرای منویات مقام معظم رهبری در افزایش مشارکت همگانی در درختکاری و حفظ و گسترش فضای سبز و منابع طبیعی هستیم .
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پارس آباد خاطرنشان کرد : این شهرستان دارای بیش از ۶۵ هزار هکتار اراضی ملی و مراتع است که حفاظت و صیانت از این اراضی و عرصه های ملی وظیفه همگانی است .
[ مشاهده متن کامل خبر توزیع 5 هزار اصله نهال طی هفته درختکاری در شهرستان پارس آباد در خبرگزاری بسیج ]
توزیع 5 هزار اصله نهال طی هفته درختکاری در شهرستان پارس آباد






یکشنبه ، ۱۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن