تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819893530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیده بان حقوق بشر سوریه از کشته شدن ۱۳۵ نفر در هفته نخست آتش بس خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: گروه موسوم به "دیده بان حقوق بشر سوریه" که مقر آن در لندن است اعلام کرد: در هفته نخست برقراری آتش بس شکننده در سوریه، ۱۳۵ نفر در مناطقی که مشمول آتش بس بوده، کشته شده اند.
به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از خبرگزاری رویترز، گروه موسوم به "دیده بان حقوق بشر سوریه" که مقر آن در لندن است اعلام کرد: در هفته نخست برقراری آتش بس شکننده در سوریه، 135 نفر در مناطقی که مشمول آتش بس بوده، کشته شده اند. آتش بس از تاریخ 27 فوریه(8 اسفند) در برخی مناطق سوریه به اجرا در آمده و در این مدت در مناطقی که مشمول آتش نبوده است نیز 552 نفر کشته شده اند.
به موجب توافق آمریکا و روسیه، آتش بس میان طرف های سوری به جز گروه های تروریستی داعش، جبهه النصره و برخی گروه های تروریستی دیگر از 27 فوریه اجرایی شده است.
با این حال دی میستورا نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه آتش بس در این کشور را شکننده توصیف کرد و گفت: هیچ ضمانتی برای موفقیت آن وجود ندارد، ولی با این وجود پیشرفت هایی ملموسی وجود دارد که هیچ کس نمی تواند در آن تردید کند.
«استفان دی میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه روز شنبه اعلام کرد که مذاکرات غیرمستقیم میان دولت و مخالفان سوری از روز 10 مارس (20 اسفند) شروع می شود.
وی افزود: مذاکرات را دهم مارس شروع خواهیم کرد و برخی گروه ها 9 مارس وارد ژنو خواهند شد، ...
[ مشاهده متن کامل خبر دیده بان حقوق بشر سوریه از کشته شدن ۱۳۵ نفر در هفته نخست آتش بس خبر داد در نسیم آنلاین ]
دیده بان حقوق بشر سوریه از کشته شدن ۱۳۵ نفر در هفته نخست آتش بس خبر داد






یکشنبه ، ۱۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن