تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819758652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تساوی دربی لندن هدیه بزرگ برای رانیری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لیگ برتر انگلیس - هفته بیست و نهم/ تساوی دربی لندن هدیه بزرگ برای رانیری از چارچوب هفته بیست ونهم رقابت های لیگ برتر تاتنهام در وایت هارت لین از آرسنال میزبانی کرد که دو تیم در یک بازی پرهیجان و پرحاشیه به تساوی رضایت دادند.
۱۳۹۴ شنبه ۱۵ اسفند ساعت 18:06

خبرگزاری پانا+لیگ برتر انگلیس

به گزارش خبرگزاری پانا، حساسیت های همیشگی دربی لندن به علاوه حساسیتی که جدول و کورس قهرمانی به این بازی تحمیل کرده بود باعث شد بازی قبل از چمن وایت هارت لین، در بیرون از ورزشگاه شروع شود. درگیری های هواداران دو باشگاه منجر به دخالت پلیس و زد و خورد و بازداشت چند هوادار شد.
درست مانند هواداران تاتنهام که بازی را با شدت و خشونت شروع کرده بودند، بازیکنان این تیم هم از همان دقایق ابتدایی نبض بازی را در دست گرفتند. همانطور که انتظار می رفت تاتنهام بارها شوت از پشت محوطه را برای باز کردن دروازه آرسنال امتحان کرد. اولین ضربه در دقیقه 5 زده شد و به آسانی توسط اوسپینا جمع شد. در دقیقه 14 خطای گیبز روی کین ضربه آزادی برا تاتنهام فراهم کرد که اسپرز نتوانست از این ضربه استفاده کند.   یک دقیقه بعد شوت لاملا از ضربه آزاد توسط دیوار دفاعی و دقایقی بعد شوت اریکسن در جریان بازی توسط گابریل بلاک شد. در دقیقه 26 گابریل با یک تکل توپ را از پای کین دور کرد اما توپ برگشتی با سانتر واکر به لاملا رسید، شوت لاملا از چند قدمی دروازه را اوسپینا به زیبایی از روی خط بیرون کشید. از نیمه های نیمه اول آرسنال کم کم توانست رو به جلو حرکت کند. حمله های آرسنال در دقیقه 39 جواب داد. ولبک بیرین را در پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد بیرین نتوانست توپ را شوت کند اما به زحمت آن را به رمزی رساند و این بازیکن ولزی با ضربه رباح ماحجری زیبایی دروازه را باز کرد.   شوت آرام رُز به سمت دروازه اوسپینا در دقیقه 45 آخرین اتفاق مهم در نیمه اول بود که نتیجه ای در پی نداشت.
نیمه اول آرام شروع شد. اولین موقعیت جدی را کایل واکر با شوتی از راه ایجاد کرد که اوسپینا توپ را نصفه و نیمه دفع کرد. آرسنال تا دقیقه 55 مشغول کنترل بازی بود تا اینکه اخراج مشکوک کوکلین مسیر بازی را عوض کرد.   دو دقیقه بعد شوت دله آلی از پشت محوطه جریمه با برخورد به مدافعین به کرنر رفت. کرنر ارسالی در یک قدمی دروازه به هری کین رسید.شوت این بازیکن بازهم با عکس العمل فوق العاده اوسپینا از دروازه بیرون کشیده شد. دو دقیقه بعد کرنر از زاویه مقابل تکرار شد و این بار آسنال خوش شانس نبود. توبی آلدرویرلد این بار توپ را از میان رمزی و اوسپینا تبدیل به گل کرد.   دقایقی از گل اول تاتنهام نگذشته بود که هری کین روی توپی که پشت دفاع آرسنال به حرکت درآمد صاحب توپ شد و با ضربه ای فوق العاده از گوشه محوطه جریمه دروازه آرسنال را باز کرد. ده دقیقه ادامه بازی، با بازی مالکانه تاتنهام و شوت های روز و کین گذشت. اما در ادامه ضدحملات تیم 10 نفره آرسنال جواب داد و بیرین دومین پاس گل خود را داد. این بار پاس عمقی او در محوطه جریمه به سانچز رسید و الکسیس با شوتی دقیق دروازه لوریس را باز کرد.   بعد از گل دوباره تاتنهام به صورت نسبی بازی را در دست گرفت. در دقیقه 83 شوت میسون از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 88 دفع توپ عجیب گابریل نزدیک بود به یک گل به خودی زیبا تبدیل شود اما توپ با چند سانتی متر اختلاف به بیرون رفت. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن