تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804765251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آبي‌ها در ايستگاه راه‌آهن


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آبي‌ها در ايستگاه راه‌آهن
در شروع دوباره ليگ برتر، در حساس‌ترين مسابقه استقلال براي تثبيت صدرنشيني به مصاف راه‌آهن در هفته بيست ‌و دوم مي‌رود...
نویسنده : سعيد احمديان 
در شروع دوباره ليگ برتر، در حساس‌ترين مسابقه استقلال براي تثبيت صدرنشيني به مصاف راه‌آهن در هفته بيست ‌و دوم مي‌رود.

ليگ برتر بار ديگر از امروز دوباره پيگيري مي‌شود، آن هم بعد از تعطيلي دو هفته‌اي، وقفه‌هايي كه آنقدر در ليگ پانزدهم زياد شده است كه ديگر كمتر كسي است كه به اين موضوع معترض شود. اگر در دفعه‌هاي پيش بازي‌هاي تيم ملي و تيم اميد بهانه‌اي براي تعطيلي‌هاي گاه و بيگاه ليگ بود، اين بار ليگ قهرمانان و حضور سه تيم ايراني در اين مسابقات بهانه‌اي شد تا دوباره ترمز ليگ كشيده شود، امري كه مسئولان سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال به آن عادت كرده‌اند. همچنين در شروع دوباره ليگ نبايد مانند هفته‌هاي قبل منتظر تماشاي بازي‌هاي رايگان باشيد و طبق تصميمي كه سازمان ليگ گرفته قرار است به جاي اينكه تماشاي مسابقات ليگ مجاني شود، قيمت بليت‌‌ها ارزان شود.

راه‌آهن – استقلال، جمعه ساعت 15:30

آبي‌ها در حالي فردا به ديدار راه‌آهن مي‌روند كه با 39 امتياز صدرنشين ليگ هستند اما اختلاف يك امتيازي‌شان با تيم دوم جدول، سبب شده صدرنشيني آنها شكننده باشد و هر لغزشي مي‌تواند آبي پوشان را از صدر دور كند. با توجه به رقابت نزديك تيم‌هاي بالاي جدولي، بازي استقلال با راه‌آهن حساسيت بيشتري پيدا كرده است.

هرچند استقلال براي حفظ صدر جدول نياز مبرم به كسب سه امتياز بازي با تيم قعر جدولي راه‌آهن دارد، اما آبي‌ها براي اين بازي با مشكلات عديده‌اي روبه‌رو هستند. استقلال براي اين بازي مهم شش بازيكن خود را در اختيار ندارد كه اين موضوع كار آبي‌ها را براي ادامه كار بسيار سخت مي‌كند. خسرو حيدري، يعقوب كريمي، عليرضا رمضاني، جابر انصاري و احتمالاً روزبه چشمي بازيكناني هستند كه به دليل مصدوميت به بازي با راه‌آهن نمي‌رسند و اميد ابراهيمي و حنيف عمران‌زاده هم بازيكناني هستند كه به دليل محروميت نمي‌توانند روز جمعه بازي كنند. با اين حساب دست مظلومي براي بازي با راه‌آهن حسابي بسته است و بايد ديد چه نفراتي قرار است در تركيب ثابت تيمش به ميدان بروند. با توجه به اين شرايط احتمال دارد مظلومي مجبور شود عادل شيحي، هافبك مراكشي و تازه وارد استقلال را به رغم اينكه هنوز با تيم هماهنگي نرسيده است در تركيب قرار دهد. با وجود اين مشكلات آبي پوشان در آخرين بازي‌‌شان توانستند گسترش فولاد را بعد از چهار هفته كه پيروزي نداشتند، شكست دهند تا دوباره در جاده پيروزي قرار بگيرند و در بازي با راه‌آهن هم به دنبال ادامه اين روند باشند.

در سوي ديگر راه‌آهن هم در شرايطي به ديدار استقلال مي‌آيد كه با بركناري مهدي تارتار، آنها با يك مربي جديد به مصاف استقلال مي‌آيند و مسئولان اين تيم اميدوارند كه نتيجه اين شوك را در بازي فردا ببينند. توپاليديس يوناني كه دستيار اتوري رهاگل سرمربي يونان در يورو 2004 بود، قرار است روز جمعه براي اولين بار در بازي با استقلال روي نيمكت بنشيند. توپاليديس دومين مربي خارجي تاريخ راه‌آهن است. البته اين مربي يوناني كار سختي براي سروسامان دادن به وضعيت لوكوموتيو رانان پيش رو دارد و مشكلات فني و مالي اين تيم سبب شده تا آنها يكي از گزينه‌هاي سقوط باشند. راه‌آهني‌ها با 18 امتياز تيم پانزدهم و يكي مانده به آخر جدول هستند و در 21 هفته گذشته تنها سه پيروزي داشته‌اند. با اين وجود سرمربي جديد راه‌آهن نگاه اميدوار كننده‌اي به بازي‌هاي پيش روي اين تيم براي فرار از سقوط دارد. او در واكنش به اينكه در اولين بازي بايد راه‌آهن را برابر تيم صدرنشين ليگ هدايت كند، گفت: «ما ۹ فينال را پيش‌ روي داريم. براي ما فرقي نمي‌كند كه بخواهيم با پرسپوليس، استقلال، ذوب‌آهن و هر تيم ديگري در ليگ بازي كنيم. هر مسابقه‌اي در ادامه ليگ براي ما حكم فينال را دارد و براي هر مسابقه نيز برنامه داريم تا به موفقيت برسيم. ما تيم خيلي خوبي هستيم و مي‌خواهيم كه در پايان فصل جايگاه خوبي داشته باشيم.»

بازي رفت استقلال و راه‌آهن با تساوي پر گل 3 – 3 دو تيم به پايان رسيد، با اين حال با توجه به شرايط دو تيم در جدول رده بندي و اينكه هر دو تيم به سه امتياز بازي نياز مبهم دارند، تساوي براي نه براي استقلال و و نه راه‌آهن راضي كننده نخواهد بود و به همين خاطر هر دو تيم براي پيروزي به ميدان مي‌آيند.

برنامه ساير بازي‌هاي هفته بيست ‌و دوم

پنج شنبه

استقلال خوزستان- سياه جامگان مشهد، ساعت 16

جمعه

پديده خراسان- ملوان بندر انزلي، ساعت 16
فولاد خوزستان- سايپا، ساعت 16


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن