تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819236768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین اخبار بارسلونا؛ مسی غایب بزرگ دیدار چهارشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:متا ورزش:



متاورزش _ در این نوشته قصد داریم شما را در جریان آخرین اخبار بارسلونا قرار دهیم. 1 _ بارسلونا پس از برد پرگل شب گذشته مقابل اتلتیک بیلبائو، بدون استراحت برای دومین دوئل با حریف باسکی آماده می‌شود. در تمرین امروز لیونل مسی، جوردی آلبا و جرمی متیو غایب بودند. بارسا چهارشنبه از ساعت 23:30 به وقت ایران در سن‌مامس اولین بازی مرحله 1/4 کوپا دل ری خود را در برابر بیلبائو برگزارخواهد کرد. 2 _ پس از مشخص شدن میزان دوری جوردی آلبا از میادین، تکلیف لیونل مسی نیز با آزمایشات امروز روشن شد. فوق ستاره آرژانتینی که در دیدار شب گذشته از توپ طلای پنجم خود رونمایی کرد، بین دو نیمه و به دلیل عدم ریسک روی همسترینگ پای راستش، تعویض شد و آردا توران به جای او به میدان رفت. امروز اما مشخص شد که مصدومیت لئو جدی نیست و این بازیکن مشکلی برای همراهی بارسا در دیدار چهارشنبه ندارد اما به گفته منابع نزدیک به بارسا، انریکه به هیچ عنوان قصد ریسک کردن روی مسی را ندارد و بدین ترتیب بارسا بدون مسی به باسک سفر خواهد کرد. لئو از فردا به تمرینات اضافه خواهد شد و امروز را به فیزیوتراپی می‌پردازد.
354164bd-6f6c-4748-ac6f-667bd92ca3a0
3 _ با قوت گرفتن احتمال خرید نولیتو، به نظر باید منتظر خارج شدن یک یا چند بازیکن از لیست بارسلونا برای ادامه فصل باشیم. یکی از محتمل‌ترین بازیکنان هم کسی نیست جز ساندرو رامیرز. مهاجم جوان پرورش‌یافته لاماسیا که در زمان مصدومیت مسی نتوانست خود را به انریکه ثابت کند و حالا باید بار سفر ببندد. بتیس و چند تیم لیگ برتری خواهان این بازیکن هستند و البته بارسا در نظر دارد قراردادی با گنجاندن بند بازخرید او را به باشگاه دیگری واگذار کند.
el-betis-piensa-en-sandro
4 _ لوئیس سوارز با هت‌تریکی که شب گذشته انجام داد با 18 گل به تنهایی در صدر جدول آقای گلی لالیگا قرار گرفت. پس از او نیمار، بنزما و کریستیانو رونالدو با 16 گل قرار دارند. نیمار و سوارز البته یک بازی کمتر انجام داده‌اند.
2325140_w1-min
5 _ جرارد پیکه بازی بعدی مقابل مالاگا را از دست داد. پیکه در بازی مقابل بیلبائو پنجمین کارت فصلش را دریافت کرد تا نامش ازلیست بارسا برای دیدار دشوار در خانه مالاگا خط بخورد.
1453060637_920932_1453063836_album_grande-min
6 _ داور دیدار چهارشنبه شب بارسا مقابل بیلبائو نیز مشخص شد. آقای گونزالز گونزالز این بازی را قضاوت خواهد کرد.
copa-del-rey-gonzalez-gonzalez-pitara-el-athletic-barca-de-la-ida-de-cuartos-de-final
7 _ و آخرین خبر به پاسخ کنایه‌آمیز دنی آلوس به رونالدو اختصاص دارد. این دو بازیکن از ال‌کلاسیکو با یکدیگر درگیری لفظی داشته‌اند که آخرین آن‌ها به مصاحبه کریستیانو پس از بازی مقابل خیخون برمی‌گردد. رونالدو گفته بود دوست ندارد با پاسخ دادن به حرف‌های آلوس او را به صورت مجانی تیتر یک روزنامه‌ها کند. در مورد پاسخ دنی آلوس به این صحبت‌ها حرفی نمی‌زنیم و به انتشار تصویر اینستاگرام این مدافع کفایت می‌کنیم.
pulla-de-dani-alves-a-cristiano

28 دی 1394 - 17:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: متا ورزش]
[مشاهده در: www.metavarzesh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن