تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819438666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهریان: نیاز به یک چشم‌انداز روشن در ورزش همگانی داریم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهریان: نیاز به یک چشم‌انداز روشن در ورزش همگانی داریم معاون وزیر ورزش و جوانان در ورزش بانوان می‌گوید باید یک چشم‌انداز مشخص را برای توسعه ورزش همگانی در نظر بگیریم و بر این اساس برنامه‌های خود را پیش ببریم.
۱۳۹۴ شنبه ۱۵ اسفند ساعت 13:46

خبرگزاری پانا+شهریان

به گزارش خبرگزاری پانا، رباب شهریان در نشست شورای عالی ورزش همگانی با تاکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر به بخش همگانی در ورزش، گفت: امیدوارم دستگاه‌های مختلف یک درصد از بودجه خود را به ورزش اختصاص دهند تا بتوانیم شاهد یک رشد چشمگیر در توسعه ورزش همگانی باشیم. او ادامه داد: شورای عالی ورزش همگانی باید یک چشم‌انداز مشخص را تبیین کند و بر این اساس برنامه‌های خود را پیش ببرد. برای مثال بگوییم که در سال 95 می‌خواهیم به این نقطه مشخص برسیم و بر همین اساس برنامه‌های خود را پیش ببریم. معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: اصلاح سبک زندگی و نظام سلامت دو مقوله مهم هستند که در ورزش همگانی باید مورد توجه قرار گیرند. وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: باید با یک برنامه‌ریزی مدون و مناسب شاهد توسعه هر چه بیشتر ورزش همگانی در جامعه باشیم. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن