تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819991289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال همکاری Football leaks با یک هکر پرتغالی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: احتمال همکاری Football leaks با یک هکر پرتغالی سایت Football leaks به احتمال با یک هکر پرتغالی 27 ساله همکاری کرده است.
۱۳۹۴ شنبه ۱۵ اسفند ساعت 11:31

خبرگزاری پانا+پرتغال

به‌ گزارش ‌خبرگزاری پانا و به نقل از آس، هکری که پشت Football leaks (سایتی که در روزهای گذشته رقم اصلی قراردادهای میلیونی بازیکنان را فاش کرده است)، احتمال دارد یک جوان 27 ساله پرتغالی به نام «رویی پینتو» باشد که پلیس او را شناسایی کرده است. پینتو مقیم مجارستان است. او از روش‌های مختلفی برای هک کردن استفاده می‌کرد تا بتواند به چیزی که می‌خواهد، دست یابد. پینتو همچنین برای ارتباط برقرار کردن وکیلش از شبکه اجتماعی Tor استفاده می‌کرده است. ممکن است رویی فعالیت‌هایش را در زمینه‌ای ا‌د‌ا‌مه‌ داده باشد که در فو‌تبا‌ل شفافیت به وجود آید؛ مخصوصا در بخش قراردادها. این در حالی است که احتمالا با خیلی از باشگاه‌های پرتغالی تماس برقرار می‌کرد و از آنها پول دریافت می‌کرد تا اطلاعات آنها را منتشر نکند. رویی به انتقال غیر قانونی 300 هزار دلار از بانکی در جزایر کایمن به بانکی دیگر در لیسبون متهم شد اما وکیل او مانع از محکومیت او شود. رویی تنها جریمه‌ای را پرداخت کرد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن