تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820157979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوردبین: خواهش میکنم ترقه نزنید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
خوردبین: خواهش میکنم ترقه نزنید




سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال تهران در آسیا نماینده ای نداشت اما انشاالله از سال آینده پرسپولیس و استقلال به جام باشگاه های آسیا می روند.





افکارخبر: محمود خوردبین بعد از پایان جلسه هماهنگی دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد. هیچ مشکلی هم برای بازی فردا نداریم. سعی می کنیم روند بازی های قبلی را حفظ کنیم و در این بازی هم به برتری برسیم.

وی درباره اینکه بیش از 10 درصد به هواداران تراکتورسازی تعلق گرفته عنوان کرد: قرار شد در بازی فردا 25 درصد هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه بیایند. آنها هم هواداران پرشوری دارند که به جذاب شدن بازی فردا کمک می کنند. این توافقی بود که در جلسه امروز صورت گرفت تا انشاالله ورزشگاه در بازی فردا پر شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیم حریف خاطرنشان کرد: تراکتورسازی هم تیم خوبی دارد. آنها در باشگاه های آسیا دو برد پشت سر هم به دست آوردند. برای بازی فردا کامیابی نیا و خالقی فر غایبان ما خواهند بود.

وی در خصوص غیبت تیم های تهرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امسال تهران در آسیا نماینده ای نداشت اما انشاالله از سال آینده پرسپولیس و استقلال به جام باشگاه های آسیا می روند. سال قبل نفت تهران به عنوان نماینده ایران حضور داشت اما امسال نتوانست از مرحله پلی آف صعود کند.

خوردبین در ادامه گفت: مسئول امنیتی یوفا در جلسه امروز حضور داشت و قرار شد در بازی فردا هم حضور داشته باشد. از هواداران پرسپولیس خواهش می کنم  که در بازی فردا از ترقه استفاده نکنند چون نماینده ای اف سی و یوفا اینجا حضور دارند و اگر اتفاق بدی بیفتد تبعات زیادی برای پرسپولیس و فوتبال ایران خواهد داشت. از آنها می خواهم فقط به شادی و تشویق تیم خود بپردازند.






تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن