تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820382435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضای تفاهمنامه کمک‌های مالی آلمان و پاکستان


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
امضای تفاهمنامه کمک‌های مالی آلمان و پاکستان
امضای تفاهمنامه کمک‌های مالی آلمان و پاکستان مقامات آلمان و پاکستان چهار تفاهمنامه مالی و فنی به ارزش ۱۲۵ میلیون یورو را در اسلام‌آباد به امضا رساندند.


به گزارش فرهنگ نیوز،، مقامات «برلین» و اسلام‌آباد با برگزاری مراسمی با حضور «اسحاق دار» وزیر خزانه‌داری پاکستان و ««اینا لیبل» سفیر آلمان در اسلام‌آباد چهار تفاهمنامه در بخش‌های مالی و فنی را به امضا رساندند.

گفته می‌شود که این تفاهمنامه‌ها با ارزش بیش از 125 میلیون یورو بین برلین و اسلام‌آباد امضا شده‌اند که 98 میلیون و 700 هزار یورو از آن کمک مالی و مابقی نیز وام به پاکستان است.

وزی خزانه‌داری پاکستان در عین حال گفت: پاکستان روابط دوستانه و طولانی مدت با آلمان دارد و به آن احترام می‌گذارد.

وی افزود: آلمان همواره به پاکستان کمک کرده است و اسلام‌آباد در مورد امضای تفاهمنامه‌های مالی و فنی از برلین تشکر می‌کند.دولت پاکستان برای واردات زیردریایی مستعمل نیز در حال رایزنی با آلمان است.

روابط تاریخی و طولانی مدت آلمان با پاکستان پس از استقلال این کشور در سال 1950 میلادی در بخشهای مختلف تاکنون ادامه دارد.باوجود هماهنگی و روابط تاریخی، مشکلاتی نیز در روابط دوجانبه آلمان و پاکستان در چند سال گذشته به دلیل جنگ افغانستان و مسایل سیاسی در سیاست دو کشور افزایش یافته است.
 

منبع: تسنیم


94/12/15 - 11:46 - 2016-3-5 11:46:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن