تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820128727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکان تصویب بودجه ۹۵ تا پایان سال در مجلس وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: مجید انصاری گفت: با توجه به اینکه دولت بسیاری از تبصره ها را قبلا به مجلس ارائه داده است امکان تصویب بودجه سال ۹۵تا پایان سال وجود دارد.
به گزارش « نسیم آنلاین »، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با میزان درباره اینکه آیا بررسی بودجه سال 95 در مجلس پیش از شروع سال به اتمام خواهد رسید، اظهار کرد: دولت تمام تلاش خود را بر این محور قرار داده که علی رغم برگزاری انتخابات بودجه سال 95 پیش از پایان سال در مجلس مورد بررسی قرار گیرد از این رو تمام رایزنی های خود را در این مدت پیرامون این موضوع انجام داده است.
وی افزود: در مدت تعطیلات مجلس به دلیل برگزاری انتخابات دولت و بخصوص سازمان برنامه و بودجه و شخص آقای نوبخت جلسات مکرری را با هیات رئیسه کمیسیون تلفیق درباره بررسی بودجه سال 95 پیش از اتمام سال برگزار کردند که امیدواریم این جلسات نتایج خوشایندی داشته باشد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور تأکید کرد: درخواست و انتظار دولت از مجلس این است که نمایندگان با توجه به اتمام روند برگزاری انتخابات تمام تلاش خود را بکار ببندند تا لایحه بودجه 95 را به تصویب برسانند زیرا از نظر ما عملیاتی شدن این موضوع امکان پذیر است.
انصاری با اشاره به اینکه در دولت قبل لایحه بودجه دو سال دیرتر از موعد قانونی به مجلس ارائه شد، اظهار کرد: ...
[ مشاهده متن کامل خبر امکان تصویب بودجه ۹۵ تا پایان سال در مجلس وجود دارد در نسیم آنلاین ]

شنبه ، ۱۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن