تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803326351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فقط سه سرمربی لیگ برتر قرارداد دارند!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فقط سه سرمربی لیگ برتر قرارداد دارند!
از میان تیم های حاضر در لیگ پانزدهم، تنها 3 تیم خیال راحتی از نیمکت خود در سال آینده دارند، گسترش فولاد، سپاهان و تراکتورسازی تنها تیم هایی هستند که قرارداد قطعی با مربیان در فصل آینده دارند.

به گزارش "ورزش سه"، البته به غیر از 3 تیم نامبرده، استقلال تهران، نفت، سایپا و فولاد خوزستان نیز با مربیان خود برای فصل آینده قرارداد دارند، قراردادی که مشروط به تمایل طرفین برای ادامه همکاری است.
همه چیز به پایان لیگ مربوط می شود 8 سرمربی حاضر در تیم های لیگ برتر، در پایان رقابت های لیگ پانزدهم قرارداد خود را با تیم های شان پایان یافته می بینند، برانکو ایوانکوویچ، یحیی گل محمدی، علی دایی، عبداله ویسی، رضا مهاجری، فرهاد کاظمی، سیاوش بختیاری زاده و یوانیس توپالیدیس مربیانی هستند که پس از پایان لیگ برتر، تکلیف خود را با تیم های شان مشخص خواهند کرد، در این میان 6 مربی از ابتدای لیگ روی نیمکت تیم های فعلی خود می نشستند و 2 مربی نیز از میانه های مسابقات به لیگ برتر به تیم های خود پیوستند و قرارداد خود را تا پایان رقابت های لیگ پانزدهم تنظیم کردند.

حضور تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان و ذوب آهن و صبا در نیمه اول جدول رده بندی لیگ پانزدهم، کفه ترازو را به سوی مربیان این تیم ها سنگین کرده است تا در مذاکرات با مدیران باشگاه ها با خیال راحت حضور پیدا کنند، خیال راحتی که حاصل وجود تیم های خواهان این مربیان است.
تمدید به شرط و شروط چهار مربی حاضر در لیگ پانزدهم قراردادهای خود را با تیم های شان تا پایان لیگ بعدی نیز معتبر می دانند، اما این اعتبار به شرط و شروط است، علی رضا منصوریان، دراگان اسکوچیچ، پرویز مظلومی و مجید جلالی، مربیانی هستند که هرکدام پس از پایان لیگ و در صورت توافق دو طرفه می توانند رنگ نیمکت تیم هایشان در لیگ پانزدهم را ببینند.

منصوریان که پیش از آغاز لیگ پانزدهم به طور علنی عنوان کرده بود از تیم های دیگر(از جمله استقلال) پیشنهاد دارد و تمایل دارد در تیم دیگری مشغول به کار شود تنها به دلیل قراردادی که با نفتی ها داشت در این تیم ماندگار شد و پس از گذشت چند هفته از ابتدای لیگ قرارداد خود را به مدت سه سال با این تیم تمدید کرد، قراردادی که امکان جدایی این مربی از تیم را در خود می بیند.

حضور دراگان اسکوچیچ نیز در فیلم فولاد اتفاقات عجیبی را به دنبال داشت، وی که در ابتدای لیگ صحبت از حضور در تیم های دیگری را بیان کرده بود در نهایت در جمع اهوازی باقی ماند، باقی ماندنی چیزی نمانده بود در نیم فصل به اتمام برسد اما در نهایت دراگان در جمع فولادی باقی ماند، او تا پایان فصل بعد نیز با این تیم قرارداد دارد.

مجید جلالی و پرویز مظلومی نیز مانند این دو مربی هستند، جلالی به صورت سه ساله و مظلومی نیز دو ساله با تیم های شان قرارداد دارند اما با تاییدیه نهایی می توانند فصل بعد روی نیمکت تیم های شان بنشینند.
3 مربی را قطعا در لیگ شانزدهم خواهیم دید در میان تیم های حاضر، تنها سه تیم خیال خود را از بابت داشتن سرمربیان خود در فصل آینده راحت می دانند، فراز کمالوند که مهرماه سال گذشته به جمع گسترشی ها پیوست با توجه به نتایج خود با این تیم، روزهای اخیر قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد تا در فصل بعد نیز روی نیمکت گسترش فولاد تبریز بنشیند.

ایگور استیماچ نیز که از میانه های لیگ جانشین حسین فرکی شده بود قراردادی یک سال و نیمه با این تیم تنظیم کرد تا علاوه بر بازی های باقی مانده سپاهانی ها در لیگ پانزدهم، در فصل شانزدهم نیز مربیگری این تیم را برعهده بگیرد، وضعیتی که مشابه آن را امیر قلعه نویی نیز داراست، سرمربی تراکتورسازان پس از جانشینی تونی اولیویرا در فصل آینده نیز تبریزی ها را هدایت خواهد کرد.
مورد عجیب و استثناء ملوانی ها را می توان عجیب ترین تیم حال حاضر لیگ برتر دانست، تیمی که پس از استعفای سرمربی خود، هنوز کسی را به عنوان نفر اول نیمکت نمی بینند تا دستیاران به هدایت این تیم بپردازند. هنوز مشخص نیست آنها مربی جدیدی برای این تیم تا پایان بازی های لیگ تعیین می کنند یا خیر اما چیزی که مشخص است در صورت قرارداد با یک سرمربی جدید، وی در لیگ شانزدهم نیز روی نیمکت خواهد نشست و در غیر اینصورت انزلی چی ها باید به انتظار تصمیم گیری مدیران این تیم در پایان بازی ها باشند.


08:52  1394/12/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن