تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820680924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عوامل داخلي دشمن خطر اصلي پيش‌روي انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: عوامل داخلي دشمن خطر اصلي پيش‌روي انقلاب
دشمن مي‌داند که ديگر تهديد نظامي و امنيتي عليه انقلاب و ملت ايران کارساز نيست و نمي‌توانند با اين ابزار جلوي مقاومت اسلامي و صدور انقلاب را بگيرند.


به گزارش سپاه‌نيوز، سردار سرلشکر محمدعلي جعفري پنج‌شنبه در مراسم افتتاحيه مسابقات قرآن خانواده کارکنان سپاه سراسر کشور در مشهد اظهار کرد: حراست از اسلام و دستاوردهاي انقلاب از وظايف مهم سپاه پاسداران است که از ابتداي پيروزي انقلاب و با تشکيل سپاه پاسداران توانسته‌ايم به خوبي اين وظيفه سنگين خود را انجام دهيم.
وي با اشاره به اينکه هيچ انقلابي همانند انقلاب ايران نتوانسته فرياد استکبارستيزي را در جهان گسترش دهد، گفت: يکي از اصلي‌ترين دلايلي که دشمن همواره به دنبال دسيسه و توطئه عليه نظام جمهوري اسلامي ايران بوده است، ماندگاري انقلاب و تأکيد بر همين شعار استکبارستيزي بوده است.
سردار جعفري با اشاره به قوت گرفتن جنگ نرم و نفوذ دشمن از اين طريق بيان کرد: دشمن امروز از هر طريقي سعي در ضربه وارد کردن به نظام را دارد و براي رسيدن به اهداف خودش جنگ نرم را آغاز کرده. بنابراين ما بايد با آگاهي براي مقابله با دشمن برنامه‌ريزي داشته باشيم و توفيقات ما بايد مقطعي، موضوعي و به تدريج باشد تا به واسطه آن بتوانيم در سطح قله‌هاي فرهنگي و معنوي جهان پيشگامانه حرکت کنيم.
وي يادآور شد: هرچه بيشتر از عمر انقلاب اسلامي ايران مي‌گذرد دشمني‌هاي وارد بر آن نيز بيشتر مي‌شود، بنابراين بايد با اتکا بر خدا کمر همت ببنديم و از انقلاب غيرمحافظه‌کارانه پاسداري کنيم چون اين پاسداري نمونه‌اي از همان پاسداري از ديني است که امام حسين(ع) در روز عاشورا و در کربلا انجام داد.
فرمانده کل سپاه، به بي‌اثر بودن تهديدهاي نظامي عليه جمهوري اسلامي اشاره و عنوان کرد: دشمن مي‌داند که ديگر تهديد نظامي و امنيتي عليه انقلاب و ملت ايران کارساز نيست و نمي‌توانند با اين ابزار جلوي مقاومت اسلامي و صدور انقلاب را بگيرند.
سردار جعفري به مقاومت مجاهدين اسلام در جبهه‌هاي نبرد عليه كفر اشاره کرد و گفت: امروز تهديدهاي نظامي از مرزهاي ما دور شده و مجاهدين اسلام کيلومترها دورتر از مرزهاي ما، عاشقانه از اسلام و ايران دفاع مي‌کنند؛ تهديد دشمن از حالت نظامي به تهديد نرم در حوزه‌هاي اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي رسيده است.
وي، خطر اصلي پيش‌روي انقلاب را عوامل داخلي دشمن دانست و اظهار کرد: دشمنان بيرون از مرزهاي کشور قسم ياد کرده‌اند که با انقلاب مخالفت و مبارزه کنند، اما خطر اصلي که انقلاب ما را تهديد مي‌کند، عواملي هستند که در داخل کشور عليه انقلاب اقداماتي را انجام مي‌دهند.  فرمانده کل سپاه پاسداران به مخالفت برخي با ولايت فقيه اشاره و عنوان کرد: اين عده، اعتقادي به استمرار انقلاب اسلامي ندارند در حالي که فلسفه وجودي انقلاب بر اصل ولاي‌ فقيه و رهبري استوار است؛ آنان تلاش مي‌کنند تا با اين اصل مقابله کنند.
سردار جعفري با اشاره به پيشينه فعاليت اين دسته از عناصر دشمن اظهار کرد: در سال‌هاي 76 تا 78 عده‌اي معتقد بودند که بايد پيشرفت و توسعه انقلاب اسلامي متوقف شود به طوري که نبايد با ساير مسلمانان دنيا که به آنها ظلم مي‌شود، کاري داشته باشيم که اين موضوع به خوبي نشان مي‌دهد افرادي که اين اظهارات را مطرح مي‌کردند هيچ‌گونه آشنايي با ماهيت انقلاب اسلامي و وظيفه ديني و قرآني نداشتند.





تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن