تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804236122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام موقت جمعه قم:تروریست خواندن حزب الله لبنان اقدامی زشت و خبیثانه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


امام موقت جمعه قم:تروریست خواندن حزب الله لبنان اقدامی زشت و خبیثانه است استان‌ها > قم - ایرنا نوشت؛ امام جمعه موقت قم ضمن محکوم کردن اقدام شورای همکاری خلیج فارس در تروریست خواندن حزب الله لبنان گفت: تروریست خواندن حزب الله لبنان زشت و خبیثانه است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: ما امروز شاهد یک اقدام بسیار زشت و خبیثانه از سوی برخی از دولت های منطقه خلیج فارس بودیم که طی بیانیه ای حزب الله مجاهد و مقاوم و این سد پولادین در برابر دشمنان اسلام و صهیونیست ها را در زمره سازمان های تروریستی به شمار آوردند.
وی خطاب به اعضای شورای همکاری خلیج فارس گفت: شما بدانید چند دولت کوچک و وامانده در معادلات منطقه ای هر گز نمی توانید در برابر شکوه و عظمت مقاومت فلسطین و لبنان بایستید.
وی با تاکید بر اینکه این حرکت انجام شده از سوی دولت های منطقه حرکت بسیار زشتی بود خطاب به این دولت ها، تصریح کرد: حزب اللهی که توانست اراضی لبنان را آزاد کند و برای اولین بار اسراییل را به عقب نشینی وادار کند و ترس در ارکان این دولت افکند، آن وقت شما آمدید آن را به عنوان یک حرکت و جریان تروریستی معرفی کردید؛ این روشن است که شما دستتان در دست صهیونیست ها است.
اعرافی تصریح کرد: شما دنبال فتننه انگیزی هستید و به عنوان پایگاه تروریسم محسوب می شوید و در سوریه و لبنان و نقاط مختلف عالم پشتوانه تروریسم هستید، حالا حزب الله را به عنوان تروریسم معرفی کردید.
وی همچنین در واکنش به اقدام دولت مصر در افزایش سطح روابط خود با اسراییل، تصریح کرد: بعد از سه سال برای اولین بار مجددا دولت مصر سفیر خود را به اسراییل اعزام کرد که این هم حرکت زشت دیگری بود.
وی گفت: ما ملت مسلمان ایران در نماز جمعه و در این پایگاه بزرگ جهاد و اجتهاد اعلام می کنیم، حرکت چند دولت حقیر در تروریستی نامیدن حزب الله و اعلام ارتقاء روابط از سوی دولت مصر با رژیم صهیونیستی، از دید ما محکوم است و این حرکت به جایی نخواهد رسید.
اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، تصریح کرد: برگزاری انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در روز هفتم اسفند فصل جدیدی در مردم سالاری دینی در کشور بود.
رئیس جامعه المصطفی العالمیه همچنین ضمن قدردانی و تشکر از همه مجریان و ناظران برگزاری این دو انتخابات مهم، اثرگذار و سرنوشت ساز، تصریح کرد: این انتخابات ها نشان دهنده چند مطلب و پیام مهم بود، که مردم سالاری در پایه های اسلام و ارزش های دینی از جمله آن به شمار می آید.
اعرافی خاطر نشان کرد: امروز ایران در منطقه از جایگاه مهمی هم در بحث ارزش های اسلامی و هم در مردم سالاری مبتنی بر این ارزش ها برخوردار است، لذا جای تقدیر و تشکر دارد و باید در پیشگاه خدا شاکر باشیم که ملت ما را با هدایت رهبری و همت دولت در این آزمون رهنمون شد.
وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از 36 انتخابات با مشارکت بالای 50 درصد برگزار شده است، افزود: در کشورهای به اصطلاح پیشرفته دنیا هم خیلی وقت ها مشارکت ها از این میزان پایین تر است.
وی اضافه کرد: مشارکت 62 درصدی آن هم در منطقه ای که این همه آشوب و فتنه برپا است نشان دهنده عظمت ملت ایران و عمق اراده آنها در صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی است.
وی افزود: پیام انتخابات آبرومند و شکوهمند ایران در روز هفتم اسفند به جهانیان این است که ایران استوار، پایدار و مقاوم است و مردم این کشور در صحنه حضور دارند و همچنین مبانی نظام جمهوری اسلامی و ارزش های انقلابی و مبانی ولایت و رهبری نیز استوار است.
اعرافی تصریح کرد: پیام این انتخابات به دوستان نظام در منطقه نیز این است که ایران به عنوان یک کشور امن و مستقر در کنار شماست.
وی با اشاره به پیام انتخابات جمعه گذشته به دشمنان نظام گفت: ملت ایران در همه صحنه ها حضور سرسختانه ای دارند و با اطاعت از رهبر معظم انقلاب در برابر همه توطئه های شما خواهند ایستاد و این انتخابات به فضل الهی همه آنها را نا امید کرد.
اعرافی همچنین تصریح کرد: از منتخبان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتظار می رود به مصالح مردم پایبند باشند و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهند و در این شرایط اصلاح امور اقتصادی و توجه به مسائل فرهنگی را مورد اهتمام و عنایت قرار دهند، ما برای همه آنها آرزوی توفیق داریم و امیدواریم که بتوانند در خدمت به اسلام و تعالی کشور گام های بزرگتری بردارند.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه امسال برگزار شد.
امام جمعه موقت قم همچنین ضمن عرض تسلیت به مناسب ارتحال آیت الله واعظ طبسی تولیت حرم امام رضا (ع)، تصریح کرد: این عالم بزرگوار از جوانی در تحصیل و تدریس کوشا بود و استوانه ای در حوزه علمیه مشهد به شمار می رفت.
وی افزود: آن مرحوم از جوانی در خدمت آرمان های انقلاب اسلامی بود و در کنار حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب و در خدمت آستان قدس رضوی با مدیریت ستایش بر انگیز خود خدمات زیادی انجام داد.
آیت الله واعظ طبسی پس از یک هفته بستری در بیمارستان امام رضا (ع) به دلیل وقفه تنفسی و کمای عمیق، بامداد جمعه جان به جان آفرین تسلیم کرد.
آیت الله عباس واعظ طبسی عصر روز جمعه؛ هفتم اسفند ماه، بر اثر مشکل تنفسی بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت و پس از یک هفته دار فانی را وداع گفت.

کلید واژه ها: استان قم -




جمعه 14 اسفند 1394 - 19:36:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن