تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819839339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکریم آیت اله جوادی آملی وحجت الاسلام حجتی در همایش قرآن پژوهی طبری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تکریم آیت اله جوادی آملی وحجت الاسلام حجتی در همایش قرآن پژوهی طبری مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: آیت الله جوادی آملی وحجت الاسلام سید محمدباقرحجتی از مفاخر قرآنی در همایش قرآن پژوهی طبری تجلیل می شوند.
۱۳۹۴ جمعه ۱۴ اسفند ساعت 13:13

خبرگزاری پانا+همایش قرآن پژوهی طبری+مازندران

به گزارش پانا-مازندران، احدجاودانی در نشست خبری هفته قرآن و عترت استان با اشاره به هفته قرآن و عترت اظهار داشت: مراسم افتتاح برنامه های هفته قرآن و عترت در قالب برپایی نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآن و عترت استان از شنبه ۱۵اسفند ماه ساعت ۱۰و۳۰دقیقه به مدت هفت روز كاری در محل نمایشگاهی مجتمع فرهنگی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ساری آغاز بكار می كند و این نمایشگاه از ساعت 9صبح تا 13 برپا است.

جاودانی با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره های فیلم و فیلمنامه نویسی قرآنی، عكس قرآنی، شعر و ادبیات قرآنی، همایش ملی میراث قرآنی تبرستان، سرود و تواشیح، دین پژوھان، محفل قصه گویی، صنایع دستی، هنرهای نمایشی با گرایش نمایشنامه نویسی وجشنواره فیلم و فیلمنامه نویسی قرآنی كه طی اعلام فراخوان سراسری در شهرستان های استان برگزار شده در هفته قرآن و عترت پنج شنبه 20اسفند ساعت 10صبح تجلیل می شوند، اظهار داشت: دستاوردهای قرآن و عترت به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همكاری موسسه گنجینه نور شهرستان قائمشهر در ساری در معرض دیدعموم علاقه مندان قرار می گیرد.


جاودانی با بیان اینكه خرید و توزیع كتب علوم قرآنی تالیف(ائمه جمعه نكا، بابلسر، نوشهر و كجور) در بین علاقه مندان به این حوزه به مناسبت هفته قرآن صورت می گیرد، یادآورشد: برنامه های این هفته با شعار خردورزی و كرامت انسانی در مازندران برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش علمی با موضوع قرآن پژوهی تبری به همت دانشگاه مازندران شورا و شهرداری بابلسر و واحد پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت هفته قرآن و عترت، افزود: دبیرخانه این همایش پس از داوری مقالات جمع آوری شده به دوصورت مجزا سخنرانی و پوستری به9 پژوهش برتر قرآنی شامل3 نفردر بخش تألیف کتاب، 3 نفر در بخش مقاله و 3 نفر در بخش پایان نامه که از سوی پژوهشگران قرآن پژوه مازندرانی که از سال 1392 تا پایان سال 1394 انجام شده است، جوایزی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان، اهدا خواهد شد.

جاودانی افزود: با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار مازندران از مقام علمی آیت الله جوادی آملی و حجت الاسلام سید محمدباقرحجتی در همایش قرآن پژوهی تبری تجلیل خواهد شد.    

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن