تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803687361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید و تامین آب در کشور چالش جدی است / نباید اکوسیستم را به هم زد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تولید و تامین آب در کشور چالش جدی است / نباید اکوسیستم را به هم زد
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: ما امروز از کشور و استان اردبیل با مشکل تولید و تامین منابع آب روبه‌رو هستیم و اگر غفلت‌ها و بی‌توجهی‌ها در این حوزه برطرف نشود قطعا چالش‌ها جدی‌تر خواهد بود.


 شهامت هدایت در هماهیش ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست در اردبیل اظهار کرد: ما باید برای نسل آینده از سرمایه‌های منابع طبیعی و مواهب خدادادی تدارک مناسبی را ببینیم تا مخاطرات در عرصه حیات بشری و قدردانی از نعمت خدادادی به عنوان یک موهبت عظیم مورد توجه قرار گیرد.
وی آیات و روایات مختلف در خصوص جایگاه منابع طبیعی و حفظ سرمایه آب، خاک و هوا را یادآور شد و گفت: ما حق نداریم این سرمایه‌‌ها را نادیده گرفته و یا نسبت به حفظ و نگهداری آنها دچار غفلت شویم چرا که در این صورت عذاب الهی همه ما را گرفتار خواهد کرد. مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل ادامه داد: در اثر غفلت و بی‌توجهی دریاچه ارومیه و بسیاری از تالاب‌ها و دریاچه‌های کشور از وضعیت طبیعی و حالت معمولی خود خارج شده و دغدغه‌هایی را به وجود آورده که واقعا سخت و دشوار به نظر می‌رسد در حالی که ما باید این امانت عظیم را برای نسل‌های آینده حفظ کنیم چرا که حیات بشری امروز در مسیر حرکت خود با چالش‌هایی به دلیل غفلت ما روبه‌رو شده است. هدایت توجه به امنیت غذایی و دور شدن از غفلت‌ها و بی‌توجهی‌ها در حوزه منابع طبیعی را یادآور شد و بیان کرد: ما در حل این مشکلات و چالش‌‌ها از تخریب جنگل و مرتع گرفته تا سایر عرصه‌های طبیعی باید دید علمی‌تر و کارشناسی‌تر داشته باشیم تا با یک راهبردی درست بتوانیم از دغدغه‌ها و مشکلات عبور کنیم. وی با بیان اینکه برگزاری چنین همایش‌هایی با خروجی مناسب می‌تواند راهبرد عملیاتی برای مدیران اجرایی باشد، افزود: باید در اشاعه فرهنگ صحیح صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست عاقلانه و منطقی ورود پیدا کنیم و اجازه ندهیم تا برخی مشکلات و دغدغه‌ها نگرانی‌های ما را روزافزون کند. مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل مشکل امروز کشورمان را تولید و تامین منابع آب به شکل بسیار سخت و دشوار توصیف کرد و یادآور شد: ما با این وضعیت بحران آب که قطعا بحران قرن معاصر محسوب می‌شود نباید به فکر توسعه عرصه‌های کشاورزی باشیم بلکه باید بهره‌وری را افزایش داده و به تولید با کیفیت بیندیشیم. هدایت توجه به استفاده از انرژی‌های پاک و سلامت اکوسیستم را یادآور شد و تصریح کرد: با پوشش گیاهی مناسب و جلوگیری از خشکسالی‌های احتمالی به راحتی می‌توانیم بخشی از این چالش‌ها ودغدغه‌ها را برطرف کنیم. وی تنوع‌بخشی به پوشش گیاهی و توجه به گونه‌های متنوع درختی و جنگلی را یادآور شد و گفت: در این ارتباط باید تغییرات اقلیمی و آمایش سرزمینی نیز به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار گیرد.





تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن