تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819595842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبلیغات گستاخانه یک شرکت سیگارسازی: هر کس ۲ لب دارد، مشتری من است!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: کارشناسان حوزه دخانیات و عرصه سلامت به مقولات مختلف آسیب ها و چالش های تولید سیگار و واردات دخانیات پرداختند بطوریکه یکی از کارشناسان از تبلیغات گستاخانه یک شرکت سیگارسازی با عنوان «هر کس دو لب دارد، مشتری من است!»، پرده برداشت.
به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم ، زهرا حسامی - معاون درمان مرکز تحقیقات، پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اعطای مجوز به کارخانجات سیگار خارجی اظهار داشت: قسمت های مختلف شبکه سلامت و وزارت بهداشت با یکدیگر همکاری نزدیکی دارند و هدف ما در حوزه کنترل دخانیات این است که به سمت کاهش مصرف دخانیات برویم.
وی ادامه داد: بر اساس اهدافی که مشخص کرده ایم، تا سال 2025 متعهد هستیم که 30 درصد مصرف دخانیات را کاهش دهیم، بنابراین مسلماً هر گونه توسعه و گسترش شرکت های دخانیاتی، چه داخلی و چه خارجی برای رسیدن به این هدف مغایرت دارد.
معاون درمان مرکز تحقیقات، پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی با خاطرنشان کردن مضرات سیگار بیان داشت: همانطور که می دانید سیگار محصول کُشنده ای است و از هر دو نفری که سیگار می کشند یک نفر از بین می برد.
حسامی شکل گیری صنایعی که سیگار تولید می کنند را دارای تبعات زیانباری دانست و عنوان داشت: یکی از تبعات آن این است که نرخ و قیمت و برند کاهش پیدا می کند و دسترسی هم آسان تر می شود و این مسئله با هدف کنترل دخانیات مغایرت دارد.
در کشور فقط ...
[ مشاهده متن کامل خبر تبلیغات گستاخانه یک شرکت سیگارسازی: هر کس ۲ لب دارد، مشتری من است! در خبرگزاری تسنیم ]

جمعه ، ۱۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن