تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819601188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل کمیته های تخصصی ستاد خدمات سفر


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با تشکیل کمیته ها و کارگروه های تخصصی تلاش بر این است که ستاد خدمات سفر فعالیت خود را به صورت مرتب و منظم در نگارخانه خطایی اردبیل پیگیری کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریم حاجی زاده در جلسه هماهنگی دستگاه های مختلف عضو ستاد خدمات سفر در اردبیل اظهار کرد: به مانند سال های گذشته ستاد خدمات سفر استان از 27 اسفندماه فعالیت خود را در قالب 10 کمیته تخصصی با حضور دستگاه های مختلف آغاز می کند تا با هماهنگی های بیشتر و بهتر زمینه پذیرش و اسکان مسافران نوروزی فراهم آید.
وی با یادآوری اینکه سعی می کنیم بهتر و بیشتر از سال های گذشته ستاد خدمات سفر را در طول انجام سفرهای نوروزی و اجرای مطلوب این طرح به خوبی به انجام برسانیم، تصریح کرد: باید مسافران از بدو ورود به حوزه استحفاظی این استان تا اسکان، اقامت و پذیرایی و حضور در اماکن تاریخی، طبیعی، فرهنگی و جاذبه های دینی این استان بتوانند با آرامش و خیال راحت سفر خود را انجام دهند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: تلاش می کنیم تا با آماده سازی اماکن با جاذبه های دینی، تاریخی و فرهنگی استان اردبیل برای مسافران و گردشگران زمینه ای را فراهم کنیم تا آنها بتوانند از این ظرفیت ها و توانمندی ها بیشتر و بهتر استفاده کنند.
حاجی زاده افزود: هر چند استان اردبیل مقصد ...
[ مشاهده متن کامل خبر تشکیل کمیته های تخصصی ستاد خدمات سفر در تابناک ]

جمعه ، ۱۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن