تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819896193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلیل تغییر 7 شهردار مناطق مختلف تهران از زبان چمران


واضح آرشیو وب فارسی:افکار نیوز: رئیس شورای شهر تهران گفت: کاهش تعداد اعضای شوراها را مجلس به تصویب رسانده اما با توجه به ایرادی که شورای نگهبان از این طرح گرفته همچنان طرح مسکوت مانده است.
به گزارش افکارخبر ،
مهدی چمران ظهر امروز در نشست خبری در بوشهر در پاسخ به سؤالی در ارتباط با همکاری دولت و شورای عالی استان ها اظهار داشت: شورای عالی استان ها با دولت های مختلفی کار کرده و روش ما این بوده که همکاری نزدیک و دوطرفه باشد.
وی افزود: البته این همکاری بیشتر یک طرفه و آن هم از طرف شورای عالی استان ها بوده است و برخی مواقع هم طرف مقابل همکاری نمی کرده به طور مثال طرح یا لایحه ای از دولت به مجلس ارسال می شد که تضعیف کننده شورا بود.
رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: در این دو سال نیز همکاری سازنده ای با دولت داشتیم اما باوجود مشکلات بودجه ای، تعهداتی را که دولت باید عملی می کرد را اجرایی نکرده است.
چمران افزود: نمونه این عدم تعهد در مورد مترو و اتوبوس است که چند سال است دولت اتوبوسی برای شهرها خریداری نکرده است در حالی که واگذاری اتوبوس به شهرها از وظایف وزارت کشور است.
وی بیان داشت: برای حل این مشکل برخی شهرها از اعتبارات عمرانی خود کاسته و اقدام به خرید اتوبوس کردند، هرچند 82.5 درصد هزینه را وزارت کشور و 17.5 درصد را باید شهرداری ها پرداخت کنند.
رئیس شورای شهر تهران ...
[ مشاهده متن کامل خبر دلیل تغییر 7 شهردار مناطق مختلف تهران از زبان چمران در پایگاه خبری افکار نیوز ]

پنجشنبه ، ۱۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افکار نیوز]
[مشاهده در: www.afkarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن