تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819657016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بکارگیری دستگاه جدید برای بستن لانه موش ها


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما گفت: به تازگی دو دستگاه جدید برای انسداد منافذ لانه موش ها وارد کشور شده که مراحل تست آن انجام شده و از ابتدای سال آینده در مناطق شهرداری تهران بکارگیری خواهد شد.
قدیمی افزود: در قدیم انسداد منافذ موش ها به روش سنتی و از طریق مخلوط شیشه و ماسه و سیمان انجام می شد که این کار فقط 30 تا 40 سانت لانه موش را فرا می گرفت.
وی گفت: این کار هم اکنون ، با استفاده از دستگاه جدید و تکنولوژی به روز با تزریق فوم که کاملا سازگار با محیط زیست و ریشه درختان است انجام می شود.
قدیمی افزود: فوم مایع از طریق این دستگاه به لانه موش تزریق می شود که این مایع به صورت حجیم درآمده و موش ها را در لانه خفه و اگر به موش بچسبد آن را فریز می کند.
وی گفت: این تکنولوژی هم اکنون در اختیار چهار پنج کشور جهان قرار دارد و اگر این فوم تزریق شود تا 20 سال آینده نیاز به بستن دوباره منفذ نیست.
قدیمی افزود: از ابتدای سال آینده، این کار از طریق تیم هایی که آموزش دیده اند در مناطق 22 گانه شهرداری تهران آغاز خواهد شد و امیدواریم ...
[ مشاهده متن کامل خبر بکارگیری دستگاه جدید برای بستن لانه موش ها در واحد مرکزی خبر ]

پنجشنبه ، ۱۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن