تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819803629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیدوارم شهرک خاوران تبریز، همان طرح اولیه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: خبرگزاری بسیج: مدیرعامل سازمان نوسازی کلانشهر تهران ساعاتی پیش در نخستین همایش ملی راهکارهای توسعه منطقه باسمنج تبریز، با اشاره به آغاز کار شهرک خاوران از سال 1360، اظهار امیدواری کرد: شهرک خاوران آینده همان باشد که طراح اولیه می خواست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عباداله فتح الهی با یادآوری اینکه برای ساخت شهرک خاوران، مجموعه ای از تجارب جهانی دیده شده بود، افزود: برابر طرح اولیه شهرک خاوران قرار است این شهرک بدون حفاری بوده و همه امکانات مخابراتی، گاز کشی و ... داخل کانال های زیر زمینی تعبیه شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود، توجه به زیرساخت های منطقه باسمنج را برای جذب و پذیرایی گردشگران میلیونی، لازم خواند و خاطرنشان کرد: منطقه باسمنج می تواند با استفاده از ظرفیت های خود، زمینه های گردشگری فرااستانی و ملی را فراهم کند.
شهردار اسبق تبریز با مطرح کردن این سوال که زمین به عنوان بستر واقعی توسعه شهری، باید توسط چه نهادی مدیریت شود، تاکید کرد: تا جایگاه مدیریت محلی با دولت مرکزی تبیین نشود، خیلی از اسناد توسعه امکان اجرا پیدا نخواهد کرد.
فتح الهی ...
[ مشاهده متن کامل خبر امیدوارم شهرک خاوران تبریز، همان طرح اولیه باشد در خبرگزاری بسیج ]

پنجشنبه ، ۱۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن