تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819841210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی صادق الحسینی ازبازارمسکن


واضح آرشیو وب فارسی:اقتصاد آنلاین: یک تحلیل گر ارشد امور سرمایه گذاری با بیان اینکه بازار مسکن در ٣ سال آینده دچار جهش نخواهد شد و میزان افزایش قیمت کمتر از تورم و حدود ٧ الی ١٠ درصد خواهد بود، خاطرنشان کرد: بازار مسکن در میان مدت و بلند مدت دارایی قابل توصیه ای برای سرمایه گذاری است اما در کوتاه مدت، بانک ها و بازار بورس سودآورتر خواهند بود.
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین ، صادق الحسینی در همایش دورنمای اقتصاد ایران در سال ٩٥، با بیان اینکه برای بررسی بازار مسکن مانند هر بازار دیگری دو روش کلی وجود دارد، گفت: این دو روش تحلیل تکنیکال و فاندامنتال هستند که تحلیل تکنیکال بر اساس نظم های آماری در گذشته راه آینده را سعی می کند حدس بزند.
وی در ادامه افزود: اما پشت صحنه این نظم های آماری متغیرهای اصلی وجود دارد که این متغیرها باعث بوجود آمدن نظم های آماری می شوند که تحلیل این متغیرهای پشت صحنه را در معنای ساده آن تحلیل فاندامنتال یا بنیادین می گویند.
الحسینی تصریح کرد: بررسی نظم های آماری در بخش مسکن نشان می دهد که رشد قیمت مسکن در ایران رفتاری سینوسی دارد به گونه ای که در برخی سال ها افزایش قیمت و جهش و در برخی سال ها کاهش قیمت و سقوط را تجربه می کند.
این تحلیلگر امور سرمایه گذاری با اشاره به اینکه در سال هایی که رونق داریم هرچه جهش بیشتر باشد دوره رونق کوتاه تر است، خاطرنشان کرد: همچنین در دوران رکود هرچه میزان کاهش قیمت و کاهش رشد قیمت بیشتر باشد، دوره رکود کمتر می شود.
الحسینی گفت: در دو مقطع در تهران رکودهای ...
[ مشاهده متن کامل خبر پیش بینی صادق الحسینی ازبازارمسکن در منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران ]
پیش بینی صادق الحسینی ازبازارمسکن



پیش بینی صادق الحسینی ازبازارمسکن






پنجشنبه ، ۱۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اقتصاد آنلاین]
[مشاهده در: www.eghtesadonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن