تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820216072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بداخلاقی های پساانتخاباتی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بداخلاقی های پساانتخاباتی وبلاگ > فیاضی، سید جلال - هنوز شیرینی حماسه انتخابات 7 اسفند در کام ملت ایران شور و نشاط می آفریند و چند روزی از آن افتخار بزرگ سپری نشده است که بداخلاقیهای پساانتخاباتی دو جریان رقیب تلخکامی مرم را هدف گذاری کرده است و نتیجه انتخابات را مستمسک توهین و اهانت قرارداده اند. یک چهره اصلاح طلب شهرستانی ها را توسعه نیافته می داند و یک روحانی اصولگرا مردم تهران را ضد ولایت فقیه و اهل کوفه و اصحاب یزید می خواند! یک سایت نزدیک به جبهه پایداری به مردم تهران-که مرکز خیزش های انقلابی ودیار مردم فداکار ومومن است - اهانت می کند و می نویسد: «تهران به عنوان شهر طلاق و اعتیاد و جرم طبیعی است به اصلاح طلبان رای بدهد» و رسانه ها ودر شبکه های اجتماعی منتسب به دو جریان روند توهین واهانت به زشت ترین شکل ممکن ادامه دارد!



آقایان اصلاح طلب و اصولگرا!
فراموش نکنیم که شان شما خدمت به مردم است و قرار بر آن بوده که رقابتهای سیاسی رقابت برای خدمت باشد. از یاد نبریم که ما مدعی هستیم سیاست ماعین دیانت ماست آیا آنچه در سالهای اخیر بر فضای سیاسی کشور سایه افکنده و اوج آن در جریان رقابتهای انتخابات 7 اسفند وچند روز پس از آن رخ داده است سیاستی عین دیانت است؟
متاسفانه برخی روحانیون و بزرگان سیاسی کشور که باید الگوی اخلاق مداری برای جامعه باشند اکنون ادبیاتی در رقابتهای سیاسی به کار می برند که واقعا خلاف توقع است.
رهبر فرزانه انقلاب تصریح کردند که ملت نه مجلس «دولتی» می خواهد و نه مجلس «ضد دولتی» و به گمان نگارنده مردم در انتخابات 7 اسفند چنین مجلسی را انتخاب کردند ؛نه «دولتی» و نه «ضد دولتی» . حال اگر عده ای بخواهند مجلس را «دولتی» جلوه دهند و یا اکثریت منتخبین مردم را «مخالف دولت» بخوانندآیا در جهت منافع ملی گام برداشته اند؟.
ملت بزرگوار ، مومن و انقلابی ایران مردانه پای انقلاب ایستاده اند و شرایط دشوار دشمن ساخته را تحمل کرده اند. بایدبه رای آنها -هر چه باشد-احترام گذاشت و شرایط را برای خدمتگزاری به مردم فراهم کرد. مجلس دهم مسئولیت های دشواری را پیش رو دارد؛ از یک سو باید پایه های اقتصاد مقاومتی را بر اساس «اقتصاد درون زاد و برون نگر» و با حفظ استقلال و عزت ملی مستحکم سازد و از دیگر سو شرایط پسا برجام را مبتنی بر سیاستهای کلی نظام و منافع و مصالح ملی ریل گذاری کند.
مجلس آینده بایدبرنامه ششم توسعه را به عنوان سومین برنامه تحقق چشم انداز بیست ساله- اگر فرصت تصویب آن در مجلس نهم نبود- تصویب کند و اگر در این مجلس تصویب شد بر اجرای آن نظارت نماید تا همچون دو برنامه دیگر (چهارم و پنجم) بخش اعظم آن معطل نماند،همچنین باید برای رونق فضای کسب و کار قانونگذاری کند و موانع مبارزه واقعی با فساد اقتصادی را مرتفع سازد.
بی تردید الزامات اصلی تحقق مطالبات بحق مردم و رهبری آن است که مجلس «ضددولتی» نباشد تا فرصت کوتاه خدمت در مخاصمه و مقابله دولت و مجلس سپری نشود و نیز مجلس نباید «دولتی» باشد تا نظارت مقتدرانه آن بر دولت زیر سوال نرود. به بیان دیگر مجلس و دولت باید با همدلی و همزبانی شانه زیر بار مشکلات کشور ببرند و گره از کار این مردم بزرگوار و صبور بگشایند و پیشرفت همراه با استقلال و عزت را برای مردم به ارمغان آورند0 آیا این «بداخلاقیهای پسا انتخاباتی» نویدگر چنین روندی است؟
مباد شیرینی پیروزی مردم درانتخابات 7 اسفند را با این بداخلاقی ها به کام آنها تلخ کنیم!     *این یادداشت در روزنامه خراسان پنجشنبه 13اسفند منتشر شده است



پنجشنبه 13 اسفند 1394 - 10:50:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن