تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819328274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه فاطمیه در شهرکرد گشایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با آغاز ایام فاطمیه نمایشگاهی با عنوان فاطمیه در شهرکرد برپا می شود.
جوادکارگران در گفت‍وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: برگزاری مراسم های ویژه ایام فاطمیه در روز سوم و چهارم فروردین ماه در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد روستاها و شهرستان ها و برپایی نمایشگاه فاطمیه از مهم ترین برنامه های ایام فاطمیه در استان است.
وی با اشاره به تهیه و نصب بنرهای شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) افزود: با توجه به متقارن شدن ایام فاطمیه و نوروز طرح اهداء عیدانه کتاب با موضوع حضرت زهرا(س) در استان اجرا می شود.
مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: کتابچه سبک زندگی در ایام نوروز در سراسر استان تهیه و بین مسافران و گردشگران نوروزی توزیع می شود.
کارگران خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه های عکس، طبیعت و خوشنویسی، اجرای نمایش کوتاه، افتتاح نمایشگاه کتاب و صنایع دستی، اجرای برنامه های هنری، اجرای نمایش خیابانی و مشارکت در تهیه اقلام فرهنگی جهت برگزاری جشن روز جمهوری اسلامی از جمله برنامه های پیش بینی شده در ایام نوروز است.
وی گفت: مسابقه طراحی کارت تبریک نوروز تلفیقی با ایام فاطمیه، مسابقه پیامکی نوروز، مساعدت و همکاری با هیأت مذهبی در جهت برگزاری مراسم ...
[ مشاهده متن کامل خبر نمایشگاه" فاطمیه" در شهرکرد گشایش می یابد در خبرگزاری تسنیم ]
نمایشگاه" فاطمیه" در شهرکرد گشایش می یابد






پنجشنبه ، ۱۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن