تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819928911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری قم 5900 میلیارد تومان بدهی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شهردار قم گفت: با احتساب هزینه سالانه و اتمام پروژه ها شهرداری در حال حاضر بیش از 5 هزار و 900 میلیارد تومان بدهی دارد که داشته های آن کمتر از 3 هزار میلیارد تومان است.
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی سقائیان نژاد در دیدار مدیران شهرداری با آیت الله محمد مومن نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه اظهار کرد: انتخابات یکی از جلوه های حضور و مشارکت مردم در نظام اسلامی و اتفاقات مهم کشور است.
وی با اشاره به فعال بودن 12 پروژه شهری در قم خاطرنشان کرد: برای اتمام این پروژه ها بیش از 3 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
شهردار قم به تدوین و اصلاح سیستم های آماری شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای بدهی های شهرداری به بانک ها، تاکنون با پنج بانک طلبکار از شهرداری برای رفع بدهی ها جلسه برگزار شده که توانستیم بخشی از این بدهی ها را تهاتر کنیم.
وی گفت: بدهی شهرداری به بانک ها هزار و 700 میلیارد تومان است که به این میزان بدهی سالانه 450 میلیارد تومان سود تعلق می گیرد.
سقائیان نژاد با بیان اینکه طلب شهرداری از دولت 450 میلیارد تومان است، افزود: 435 میلیارد تومان از این طلب در بودجه سنواتی قرار گرفته که امیدواریم تخصیص پیدا کند.
وی به وضعیت ...
[ مشاهده متن کامل خبر شهرداری قم 5900 میلیارد تومان بدهی دارد در تابناک ]

پنجشنبه ، ۱۳اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن