تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820353509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجیدی باید زودتر به تمرین بیاید


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
مجیدی باید زودتر به تمرین بیاید
بهرام افشارزاده:
مجیدی باید زودتر به تمرین بیاید سرپرست باشگاه استقلال در مورد غیبت فرزاد مجیدی در تمرینات این تیم، گفت: من هیچ وقت منتظر مجیدی یا فرد دیگری نیستم، اما او باید در تمرینات شرکت کند.


به گزارش فرهنگ نیوز ، بهرام افشارزاده که در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی شرکت کرده بود، در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور عنایت‌الله آتشی در این باشگاه و اینکه قرار است وی به عنوان مدیر داخلی همکاری داشته باشد، اظهار داشت: آتشی یکی از پیشکسوتان استقلال است که البته همه او را به عنوان یک چهره بسکتبالی می‌شناسند. او از جمله کسانی است که اوایل انقلاب دوره مدیریتی موفقی داشت. من در باشگاه استقلال احساس کردم با توجه به تجربیاتی که وی دارد، می‌تواند کمک حال‌مان باشد؛ به همین دلیل تصمیم به همکاری با وی گرفتیم تا بتوانیم در زمینه‌های مختلف از تجربه و همکاری او استفاده ببریم.

سرپرست باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه در چارت این باشگاه، معاونت وجود ندارد و فعالیت‌ها در قالب کمیته انجام می‌شود، یادآور شد: البته بر آن هستیم تا از نظر کیفی، سطح فعالیت کمیته‌ها را بیشتر کنیم. مطلع هستیم ورزشگاهی در منطقه ۱۸ تحویل باشگاه استقلال داده شده که به نوبه خود کار بزرگی است؛ البته وقتی از این ورزشگاه می‌توانیم استفاده کنیم که کارهای لازم در رابطه با آن انجام شود. لازم است از سال آینده در این ورزشگاه کار استعدادیابی را انجام دهیم.

افشارزاده در مورد غیبت فرزاد مجیدی و اینکه آیا او امروز در تمرینات تیم حاضر خواهد شد؟ گفت: فرزاد مجیدی هم می‌آید، اما چرا تمام دغدغه‌ها غیبت مجیدی شده است و اینکه در مورد او صحبت‌های زیادی می‌شود؛ اصلا چه کسی گفته مجیدی قهر کرده است، نگران نباشید می‌آید. البته من نه منتظر مجیدی هستم و نه منتظر هیچ فرد دیگری اما غیبت وی هم مشکل بزرگی نیست.

وی در رابطه با دستور اخیر وزیر ورزش به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش مبنی بر اینکه زمین مناسبی در اختیار فوتبال قرار داده شود، تصریح کرد: حتما نیاز بوده که چنین تصمیمی گرفته شده و قطعاً زمینی مناسب و قابل استفاده در اختیار فوتبالی‌ها قرار داده خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به تعداد دیدارهای باقیمانده این تیم در رقابت‌های لیگ برتر، گفت: استقلال ۹-۸ بازی سخت در پیش دارد. طی هفته‌های آینده قطعاً رقابت میان تیم‌ها سخت‌تر خواهد شد. تیم‌های ته‌جدولی می‌خواهند خود را بالا بکشند و تیم‌های صدرنشین هم می‌خواهند موقعیت‌شان را حفظ کنند؛ بنابراین استقلال هیچ دیدار راحتی در پیش نخواهد داشت، باید خوب کار کند تا بتواند صدرنشینی را حفظ کرده و قهرمان شود، به الطبع من هم مثل هر مدیر دیگری دوست دارم تیمم قهرمان شود.

افشارزاده در پایان این گفتگو گفت: باشگاه استقلال با پنج، شش بازیکنی که از سال‌های قبل طلبکار بوده‌اند، تسویه کرده است و این کار سخت و بزرگی بود که بالاخره انجام شد، به لحاظ مالی سال سختی را پشت سر گذاشتیم و طی آن با مشکلاتی نیز مواجه شدیم اما بالاخره هر چه بود؛ گذشت.
 

منبع: مهر


94/12/12 - 16:01 - 2016-3-2 16:01:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن