تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819942565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه های بیگانه با رویکرد جامعه شناختی نفوذ می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: ورود رسانه های خارجی به مسائل سیاسی ایران در چند سال اخیر با رویکرد جامعه شناسی می توان در دو نسل کلاسیک یا همان محافظه کاران و نسل جدید تر یعنی تقلیل گرایان بررسی کرد.
به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم ، برنامه "گفت و گوی سیاسی" با موضوع راهبردهای جدید رسانه های خارجی در مداخله سیاسی و رفتار انتخاباتی مردم ایران، در رادیو گفت و گو روانه آنتن شد.
در این برنامه سعید آجرلو با اشاره به حضور رسانه های مداخله گر در فضای انتخابات، گفت: ورود رسانه های خارجی به مسائل سیاسی ایران در چند سال اخیر با رویکرد جامعه شناسی می توان در دو نسل کلاسیک یا همان محافظه کاران و نسل جدید تر یعنی تقلیل گرایان بررسی کرد.
وی با بیان این که نسل دوم رسانه های بیگانه بر عکس نسل اول رویکردی جامعه شناختی دارد، گفت: نسل اول رسانه های بیگانه با نگاه سیاسی صرف به مسائل داخلی به دنبال آرمان خواهی و آرمان گرایی بودند، و نسل دوم با رویکرد جامعه شناختی از سطح جامعه وارد فضای سیاسی می شود.
سردبیر مجله مثلث در خصوص رویکرد جامعه شناحتی رسانه های خارجی در داخل کشور، گفت: اساسا وقتی ما از سیاست سخن می گوییم از موضع بالا به پایین نگاه می کنیم یعنی فشارهای سیاسی همواره از بالا به پایین اعمال می شود، اما زمانی که از جامعه شناسی حرف می زنیم در واقع از پایین به بالا پیش می رویم که ...
[ مشاهده متن کامل خبر رسانه های بیگانه با رویکرد جامعه شناختی نفوذ می کنند در خبرگزاری تسنیم ]

چهارشنبه ، ۱۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن