تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804507014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده‌باش ناوگان حمل و نقل استان برای نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


آماده‌باش ناوگان حمل و نقل استان برای نوروز استان‌ها > زنجان - روزنامه همشهری زنجان نوشت: با نزدیک شدن به شروع سال جدید دستگاه‌های فعال در بخش حمل و نقل برنامه‌های متنوعی برای جابه‌جایی مسافران نوروزی دارند. این دستگاه‌ها چون سال‌های گذشته تلاش می کنند با برنامه مدون برای تامین رفاه و آسایش مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه دهند.

به گزارش خبرآنلاین اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری استان، راه آهن شمال غرب کشور و فرودگاه زنجان با هماهنگی‌های لازم سعی دارند در روزهای آغازین سال خاطرات خوشی برای مسافران ایجاد کنند. از اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری استان خبر می‌رسد برای تعطیلات عید 37 شرکت حمل و نقل مسافربری با 871 دستگاه ناوگان مسافربری شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری آماده ارائه خدمات خواهند بود. ممنوعیت ها
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اجرای طرح کنترل نامحسوس حمل و نقل جاده‌ای، آمادگی سیستم‌های ITS و دوربین‌های ثبت وکنترل سرعت، تردد شمار، ثبت تخلفات در محورهای استان، اعلام پیام‌های ترافیکی و توصیه‌های ایمنی برای استفاده کنندگان از راه‌ها در مدت اجرای طرح نوروزی را از اقدامات این اداره کل برای رفاه حال مسافران اعلام کرد.
«ایرج دست‌نشان» با تأکید بر اینکه به کارگیری وسایل نقلیه مسافربری درون شهری از سوی ادارات دولتی و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها برای جابه‌جایی مسافران نوروزی ممنوع است، گفت: ناوگان دولتی حق جابه‌جایی مسافران در قالب کاروان راهیان نور را هم ندارد. وی با تأکید بر نظارت ظرفیت مجاز وسایل نقلیه مسافربری در مدت اجرای طرح نوروزی افزود: همچنین حمل بارهای تجاری مسافران با وسایل نقلیه مسافربری ممنوع است.
دست نشان افزود: رانندگان باید علاوه بر رعایت ضوابط ایمنی حمل مسافر با ناوگان عمومی وسایل و تجهیزات ایمنی از قبیل وسایل گرمایشی، زنجیر چرخ، برگ معاینه فنی معتبر، کپسول آتش‌نشانی، جعبه کمک‌های اولیه و مثلث شبرنگ به همراه داشته باشند. احتمال افزایش قیمت
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان از احتمال افزایش قیمت بلیت‌های مسافربری به سایر شهرهای کشور خبر داد و افزود: سیاست حمل و نقل و پایانه‌های استان همسو با سیاست‌های سازمان حمل و نقل جاده‌ای کشور خواهد بود. با این حال سعی داریم قیمت‌ها را به مقاصد هدف برای رفاه حال مسافران ثابت نگه داریم.
اکنون 133 دستگاه اتوبوس ویژه و54 دستگاه اتوبوس در سیستم حمل ونقل مسافر استان وجود دارد که عمر میانگین ناوگان vip 3 سال و عمرمیانگین اتوبوس‌های ویژه 8 سال است. 3 پایانه مسافربری نیز در شهرهای زنجان و ابهر و هیدج فعال است.هم اکنون قیمت بلیت اتوبوس vip زنجان- تهران 20 هزار تومان و اتوبوس ساده 12 هزار تومان است. قیمت بلیت اتوبوس زنجان- رشت vip تخت شو20 هزار تومان و کلاسی18 هزار تومان است و احتمال افزایش قیمت در ایام نوروز وجود دارد. همچنین قیمت بلیت زنجان به شیراز تخت شو65 هزار تومان و اتوبوس زنجان- اصفهان40 هزار تومان است. افزایش قیمت نداریم
راه آهن شمال‌غرب کشور به مرکزیت شهر زنجان نیز چون سال‌های گذشته با ایجاد تسهیلات سفر تمهیدات لازم را برای رفاه و آسایش مسافران در برنامه دارد.
مدیر عامل شرکت راه آهن شمال‌غرب کشور با اعلام اینکه برنامه‌های امسال در نوروز چون سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، گفت: از مدت‌ها قبل محوطه‌سازی ایستگاه زنجان شروع می‌شود و بعد از عید خاتمه می‌یابد.
«علی خدایی» افزایش قیمت بلیت‌های قطارها از 2 ماه گذشته را یادآور شد و افزود: عید امسال این قیمت‌ها افزایشی نخواهد داشت و پیش‌بینی می‌کنیم تا سال آینده ثبات قیمت‌ها باقی بماند.
خدایی راه‌اندازی مقصد جدید مسافرتی را منوط به درخواست‌ها و ترافیک مسیرها بیان کرد و ادامه داد: تا زمانی که ظرفیت مسافرتی برخی مقاصد تکمیل نشود، نمی‌توان برای ایجاد مسیر جدید قدم برداشت. مدیر عامل شرکت راه آهن شمال‌غرب کشور درباره پیش فروش بلیت‌های نوروزی اعلام کرد: از ماه ها قبل پیش فروش بلیت‌ها از طریق سایت و آژانس‌های مسافرتی شروع شد و هم اکنون نیز به صورت روزانه در صورت استرداد بلیت از سوی مسافران فروش بلیت‌ها انجام می‌گیرد.
احتمال پرواز زنجان - استانبول
امسال در صورت همکاری با فرودگاه زنجان احتمال 3 پرواز به ترکیه در طول ایام نوروز وجود دارد.
مدیر فرودگاه زنجان با اعلام این خبر گفت: صحبت‌های اولیه برای پروازهای ترکیه انجام شده که قطعی شدن آن منوط به صدور مجوز از سوی سازمان هواپیمایی کشور است.
«محمد قاسمی» با تاکید بر افزایش ظرفیت تعداد مسافران ترکیه بیان کرد: صدور مجوز پرواز به ترکیه در ایام نوروز شرایط خاص خودش را دارد و هنوز رایزنی‌های فرودگاه با سازمان هواپیمایی ادامه دارد.
وی درباره برنامه‌های پرواز به مشهد مقدس در تعطیلات نوروزی بیان کرد: پروازهای مشهد طبق روال گذشته هر هفته 2 پرواز با هماهنگی های به عمل آمده انجام می‌گیرد و در صورت افزایش مسافران تعداد پروازها را افزایش خواهیم داد.
قاسمی از برنامه‌ریزی انجام گرفته با چند شرکت هواپیمایی برای راه‌اندازی پرواز به تهران در طول ایام هفته خبر داد و افزود: در صورت حمایت مقامات استانی و آژانس‌های مسافرتی با هماهنگی به عمل آمده و استقبال مسافران این پروازها از اواخر اردیبهشت راه‌اندازی خواهد شد.
مدیر فرودگاه زنجان برپایی بساط سفره هفت‌سین را از دیگر برنامه‌های فرودگاه در ایام نوروز دانست و گفت: از2 ماه قبل بهسازی و زیباسازی محیط فرودگاه شروع شده تا محیطی بانشاط برای مسافران فراهم شود.
از سوی دیگر «حسین حمزه‌ای» نماینده شرکت ماهان در زنجان درباره تغییر قیمت پروازهای زنجان- مشهد به همشهری گفت: امسال قیمت‌های پرواز به مشهد همان 416 هزار تومان رفت و برگشت خواهد بود و تغییری نخواهیم داشت.  

کلید واژه ها: استان زنجان - حمل و نقل هوایی - زنجان - تعطیلات نوروزی - حمل و نقل - نوروز -




چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 14:28:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن