تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819564076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن دنبال نفوذ در مجاري تصميم‌گيري است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دشمن دنبال نفوذ در مجاري تصميم‌گيري است
حضرت آيت‌الله نوري‌همداني با اشاره به اينکه در دين مبين اسلام‌ طلب علم از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است، گفت: برخي از دشمنان اسلام با اعمال ‌نفوذ در طول تاريخ استعمار به دنبال اين بوده‌اند که ملل اسلامي را در استضعاف علمي و فرهنگي نگه ‌دارند.


به گزارش رسا، آيت‌الله حسين نوري‌همداني در ديدار با مديران و اعضاي اداره کل کميته استان قم و همدان به بررسي ابعاد نفوذ در مباني استکبار براساس تجارب طول تاريخ استعمار کشورهاي اسلامي پرداخت و گفت: استضعاف فرهنگي يکي از مهم‌ترين اهداف دشمن در برنامه‌ها استعمار کشورهاي اسلامي بوده است.
استاد درس خارج حوزه علميه قم با اشاره به اينکه در دين مبين اسلام‌ طلب علم از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است، اظهار کرد: برخي از دشمنان اسلام با اعمال‌ نفوذ در طول تاريخ استعمار به دنبال اين بوده‌اند که ملل اسلامي را در استضعاف علمي و فرهنگي نگه‌ دارند. آيت‌الله نوري‌همداني با اشاره به اينکه نفوذ و استعمار دشمنان ابعاد مختلفي بر جوامع اسلامي داشته است، گفت: دشمنان اسلام در طول تاريخ نفوذ و استعمار خود در اين ملل اسلامي با ايجاد علمي به دنبال تربيت مسئولان و مديران اين کشورها در سطوح رئيس مجلس و رياست جمهوري اقدام به جذب دانش‌پژوه کرده‌اند تا بتوانند با سياست آموزشي فراماسونري خود با منابع خود اين ملل به مديريت و توسعه علمي آنان در راستاي اهداف علمي خود پرداخته‌اند. استاد درس خارج حوزه علميه قم با اشاره به اينکه دومين استضعافي که دشمنان اسلام در پي نفوذ و استعمار سياه خود در کشورهاي اسلامي به دنبال آن بودند استضعاف و فقر سياسي بوده است، اظهار کرد: تعيين رئيس‌جمهور، پادشاه، رئيس مجلس و مديران تراز اول در کشورهاي اسلامي از مصاديق نفوذ است که در مطالعه تاريخ استعمار در عصر معاصر شاهد آن هستيم.
آيت‌الله نوري‌همداني با اشاره به اينکه استضعاف اقتصادي نيز از اهداف پليد دشمنان در استعمار بوده است، عنوان کرد: اقتصاد در اسلام يک رکن اساسي است و از مهم‌ترين مباني استراتژيک اسلامي است؛ بنابراين در روايات آنچه شاهد آن هستيم اين است که فقر يک امر عارضي بر جوامع است.
وي با اشاره به اينکه در رواياتي از امام صادق(ع) آمده است که راز بقا و حفظ اسلام اين است که اموال در اختيار کساني باشد که مطيع امر اسلام باشند، گفت: قاعده در اسلام اين است که انفال در اختيار پيامبر و امام معصوم(ع) و در غياب آنان در اختيار نايب عام آنان باشد.





تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن