تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801187111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطعنامه تحریم کره شمالی بندهایی درباره ایران دارد


واضح آرشیو وب فارسی:افکار نیوز: قطعنامه ای که قرار است تا ساعاتی دیگر در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد برای تحریم کره شمالی به رأی گذاشته شود، بندهایی هم درباره ایران دارد.
به گزارش افکارخبر ،
قطعنامه ای که شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار است روز سه شنبه برای تحریم کره شمالی درباره آن رأی گیری کند بندهایی هم درباره ایران دارد.
به گزارش رویترز، این قطعنامه که به ابتکار آمریکا و چین تهیه شده، ضمن گسترش تحریم ها علیه کره شمالی، خواستار انجام بازرسی از تمامی محموله های رد و بدل شده با این کشور آسیایی است. این قطعنامه همچنین کشورهای را ملزم می کند اتباع فعال کره شمالی در سوریه، ایران و ویتنام در فهرست تحریم است. 
رأی گیری درباره این قطعنامه از ساعت 20 به ساعت گرینویج (11:30 به وقت تهران) آغاز خواهد شد. چین قبلاً اعلام کرده تحریم های جدید سازمان ملل علیه کره شمالی را، در صورت تصویب، قاطعانه اعمال خواهد کرد.
خبرگزاری رویترز، بر اساس نسخه ای از پیش نویس این قطعنامه که به رویتش رسیده می نویسد کشورهای عضو سازمان ملل، موظف به انجام بازرسی از تمامی محموله هایی خواهند بود که از سرزمین های آنها به سمت کره شمالی ارسال می شود. قبل از این، کشورها تنها در صورت در اختیار داشتن دلایل منطقی مجاز به انجام این کار بودند. 
تمهیدات دیگر در این قطعنامه، ممنوع کردن تمامی ...
[ مشاهده متن کامل خبر قطعنامه تحریم کره شمالی بندهایی درباره ایران دارد در پایگاه خبری افکار نیوز ]

سه شنبه ، ۱۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افکار نیوز]
[مشاهده در: www.afkarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن