تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803779430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهاد مجیدی و یک گام دیگر تا بازگشت به استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



فرهاد مجیدی و یک گام دیگر تا بازگشت به استقلال
روز نو : در استقلال خبرهایی است. برای این فصل و ادامه راه تا پایان لیگ پانزدهم نه. برای لیگ بعد و برنامه بلند مدت،ساختن استقلال جدید.تیمی که پس از سال ها سراغ یک گزینه جوان برای هدایتش می رود و می خواهد با پوست اندازی واقعی، سرانجام مسئله عدم استقبال از بازی های تهران را حل کند. از آنجایی که تیم فعلی مظلومی، شانس قهرمانی در دو جام را دارد مدیران استقلال بسیار با احتیاط حرکت می کنند. آنها برنامه هایی را برای تغییر مد نظر دارند اما اگر پرویز مظلومی موفق شود استقلال را قهرمان لیگ برتر کند آن وقت مسیر سناریو تغییر می کند. اما چه تحولاتی در راه است؟
 
دوستان نزدیک و وفادار به فرهاد مجیدی در صدد هستند تا با فرمول سرمربی کردن فرهاد، بیشترین بهره برداری را از محبوبیت او کنند. از آنجایی که مجیدی سال ها با بهترین مربیان داخلی و خارجی کار کرده است امید بسیار به آن دارند تا با استفاده از این تجربه گرانقدر ، مسیر او برای تبدیل شدن به یک سرمربی بزرگ را با میانبر طی کنند.
 
حضور معنادار مجیدی در بازی با گسترش فولاد در صورتی رخ داد که این بازیکن در ابتدای فصل صراحتا عنوان کرده بود که هیچ رابطه ای با این استقلال و مظلومی ندارد و نمی خواهد نقشی در معادلات آنها داشته باشد. اما حضور برادرش در کادر فنی و سپس حوزه سرپرستی، او را مجاب کرد دست کم برای موقعیت فرزاد، موضع منفی در مورد مظلومی نگیرد. دست آخر او با نمایش حضور در ورزشگاه آزادی، گام دوم را برداشت.
 
اینک برای مجیدی حجت تمام شده که فضا برای پذیرش او ولو به عنوان سرمربی مهیاست. دوستان نزدیکش عنوان کردند که او در طول این چند سال بیشتر به دنبال کارهای اقتصادی بوده و هیچ کلاس معتبر مربی گری را در هیچ کجا سپری نکرده است. با این وجود مجیدی مدام این مسئله را گوشزد می کند که برای گذراندن فلان دوره باید به بارسلون برود و صحبت هایی از این دست که این کد خاص را به مخاطب القا می کند مجیدی در حال پیمودن کلاس های مربی گری است.
 
البته اگر یک بازیکن به صورت مادرزاد جنم مربی گری داشته باشد بدون هیچ مدرک خاصی قادر است سال ها مربی گری کند و حتی قهرمان هم شود. درست مثل علی پروین و خیلی های دیگر در فوتبال خودمان.  اما مجیدی همه تلاشش را می کند دست کم یک مدرک برای خالی نبودن عریضه و ندادن بهانه به دست منتقدانش بگیرد و احتمالا تا تابستان 95 این اتفاق به هر ترتیبی رخ می دهد.
 
مدیران بالادستی و پشت پرده استقلال از نمایش این فصل مظلومی راضی نیستند و احساس می کنند در انتهای فصل با این مربی قادر به قهرمانی نیستند. اما این احتمال هم وجود دارد مظلومی هر دو جام پیش رو را بگیرد یا دست کم یکی از آنها را (مخصوصا حذفی) را از آن خود کند. اگر این اتفاق افتاد که به صورت خودکار، ماندن مظلومی یکسال دیگر تمدید می شود اما اگر دست او از گرفتن جام کوتاه بماند آن وقت عوض پیش کشیدن بحث مربی خارجی و هدر دادن وقت، یک راست سراغ گزینه خود می روند.
 
در همین راستا بود که مهدی رحمتی حاضر شد قرارداد سه ساله امضا کند و قطعا طی ماه های آتی با بازیکنان دیگر هم بحث تمدید قرارداد رسانه ای می شود. مهره هایی که مجیدی به صورت خاص روی آنان نظر دارد.
 
 محبوبیت بازیکن سابق استقلال و شوکی که او به سکوها وارد می کند همان پروژه ای است که مدیران استقلال آن را در سایه دنبال می کنند. اما از آنجایی که عقلانی نیست در این مقطع حساس، پشت مظلومی خالی شود همه کارهای به صورت مخفیانه در حال انجام است. مظلومی هم متوجه شده که خواه ناخواه فصل بعد هم مجیدی را به عنوان رقیب جدی پیش رو دارد و هم  احتمال آمدن علیرضا منصوریان به صورت داغ وجود دارد.  از این رو این مربی، بیش از آنکه فکر فوتبال جذاب و این دست از مسائل کیفی باشد تنها و تنها به فکر کسب امتیاز است. او چند فصل قبل تا آستانه قهرمانی در لیگ برتر پیش رفت اما دست آخر تنها موفق به صید یک جام حذفی شد و بعد از آن بدترین تجارب ممکن در مس کرمان و آلومینیوم هرمزگان را پشت سر گذاشت. آن انتخاب های اشتباه کار را تا جایی پیش برد که اگر امسال افشارزاده از بین او و استیماچ کروات، سراغش نمی آمد چه بسا همانند حمید درخشان خانه نشین بود و منتظر یک پیشنهاد ولو از لیگ یک می نشست.
 
 اما اگر او استقلال را دست کم فاتح یک جام کند آن وقت هم بیرون کردنش سخت می شود و هم اینکه اگر بنا به هر دلیلی برود آن وقت از تیم های مدعی پیشنهادهای بهتری دارد.منتظر اتفاقات آتی باشید و به یاد بسپارید در چه تاریخی و در چه برهه ای ما به پروژه بازگشت فرهاد مجیدی و اتفاقات پشت پرده اشاره کردیم.




تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن