تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819308795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افسران پلیس پاریس به سلاح جنگی مجهز می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: به گفته وزیر کشور فرانسه از این پس افسران پلیس شهر پاریس مثل نیروهای ویژه این پلیس به سلاحهای جنگی مجهز خواهند شد.
به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت کشور فرانسه اعلام کرده است که به خاطر مسائل امنیتی افسران پلیس شهر پاریس به ابزارهای جنگی مجهز خواهند شد.
چهار ماه پیش شهر پاریس شاهد انفجار تروریستی به دست اعضای داعش بود که ۱۳۰ نفر جان خود را از دست دادند. «برنارد کازنو» وزیر کشور فرانسه می گوید به خاطر بالا بردن امنیت افسران پلیس و همچنین تقویت قوای آنها تجهیزات و ابزارهای نظامی در اختیار آنها گذاشته خواهد شد.
به گفته وزیر کشور فرانسه سلاح های جنگی و جلیقه های ضدگلوله جنگی از جمله این ابزارها است. وزیر کشور فرانسه می گوید این ابزارها پیش از این در اختیار نیروهای ویژه پلیس در شهر پاریس قرار داشت.
کازنو اعتقاد دارد افسران پلیس تحت حملات تروریستها با سلاح های جنگی قرار می گیرند و باید به این سلاح ها مجهز باشند. به گفته وی این تجهیزات مبلغی معادل ۱۷ میلیون یورو برای پلیس پاریس هزینه داشته است.
[ مشاهده متن کامل خبر افسران پلیس پاریس به سلاح جنگی مجهز می شوند در سایت خبری تحلیلی مشرق ]
افسران پلیس پاریس به سلاح جنگی مجهز می شوند






سه شنبه ، ۱۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن